Vanmorgen keek zoon (bijna 2) Kabouter Plop op de computer. Ik moest naar de wc op het moment dat het afgelopen was. Zit ik op de wc hoor ik opeens het liedje van Piet Piraat. Ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen om zelf Piet Piraat op te zetten, maar het was hem gelukt en hij was er ook heel blij mee. Ik hoorde hem lachen en "Jaaaa, Pie Pja" roepen. Zo lief! Paar weken geleden zat meneer in de auto met een balletje te spelen en liet hem vallen. Zegt ie heel dramatisch "Oh nee baw" Het klonk zoooooo lief.
Mijn zoontje van 16 maanden, zegt nog geen woord. Sta ik bovenaan de trap met hem op mijn heup, terwijl ik mij omdraai schiet er een pijnscheut door mijn bil heen. Waarop ik keihard: Verdorie!, riep. En mijn zoontje heel knap zei: Verdorie! Gelukkig was hij het woord later weer vergeten.
Mij dochtertje word over een maandje 2 en zei: ''Mamie, ik wil kadootje!''. ''Ja, als je jarig bent, en dat is bijna.'' antwoorde ik. ''Ik wil nu!'' zei ze. ''Over een paar weekjes!'' zei ik. ''Nee, dat was eerst ook al...'' Ik vond dat zo schattig.. En hoe ze erbij keek.. Sweetie! En bij het peuterzwemmen: ''Zwemmen! Zwemmen!'' was ze al dagen aan het zeggen. ''We gaan naar het zwembad om te gaan zwemmen!'' zei ik tegen haar. Maar ze was net met haar knuffeltje aan het spelen. ''Nee, ik wil spelen..'' Uiteindelijk heb ik haar toch meegekregen en vond ze het heel leuk!
hahaha geweldig topic mijn vriend gister tegen onze dochter van 2 "Wie niet weg is is ?" waarop zij antwoordde "Is thuis"
kwam vanochtend uit de douche en deed mn bh aan zegt dochterlief: mama ben je je tietjes aan het aankleden..
Gisteren vraag ik aan me dochter of ze me even in me ogen wilde kijken, Ze was wat stout. Ze kijkt me aan en doet prompt haar ogen dicht.( bewust leek het wel en zo keek ze ook haha) Probeer dan nog maar eens streng te kijken. En dan nog. Ze liep naar de kast en zag daar een teletubbie tandpasta liggen. Ze kijkt ons aan en gaat staan zingen en dansen lala po haha. Ze heeft nu echt een hele leuke leeftijd bereikt ( met haar peuterpubertijd streken er natuurlijk bij) Maar af en toe bezorgd ze me een lach stuip haha.
Mandy heeft ook af en toe haar oortjes even dicht, en dan moeten we ff boos worden. Komt ze daarna naar me toe, mama zullen we weer vriendjes zijn? Dat betekend dat ze weer een poging tot luisteren gaat doen, dus dan knuffelen we nog ff lekker en dan zijn we weer vriendjes. Grappig hoe ze het verwoorden zeg!
Haha doet me denken aan wat mn dochter laats zei ze liep naar mn ondergoedla haalde er een bh uit en zei "ikke tieten aan"
Ik heb behoefte aan meer leuke verhaaltjes, is goed voor de lach spieren, dus mama's en papa's kom maar op!
deze gaat niet over mijn eigen kids maar over het neefje en nichtje van mijn vriend. Die waren al een tijdje heel erg benieuwd naar mij, want mijn vriend heeft nooit een vriendin gehad die zij bewust mee hebben gemaakt. Nou hadden ze hem al helemaal uitgehoord (ze zijn 8 en willen dus ALLES weten ) en vriendlief heeft zetoen beloofd dat ik er op hun verjaardag ook zou zijn. Gezien ze een tweeling zijn konden ze niet wachten op 'de dag'. Enfin, verjaardag kwam natuurlijk vanzelf en ik stapte binnen met vriend en mijn zoontje. Zoontje was natuurlijk in eerste instantie het meest interressant, want niet alleen had hun oom ineens een vriendin maar ook een kindje! Heb een tijdje met de kids gespeelt en uiteindelijk samen met Nichtje de luier van zoontje verschoont. Zegt ze ineens 'jij bent nog veel leuker als ome J. heeft verteld!' en huppelt naar haar moeder voor een beker limo. *smelt*
Als er een stevig rocknummer (genre guns n roses of zo) op de radio komt, gaan ze alletwee meedoen. Zoon speelt luchtgitaar, compleet met iets dat lijkt op headbangen. Dochter steekt 2 wijsvingertjes in de lucht, kont achteruit en shaken met de kont. Mega grappig
Ik heb een gezinshulp thuis ivm mijn zoontje met adhd. Dus ik zei ....komt vandaag ze komt werken hier,nee zegt mijn zoontje van 7 ze komt spelen ,ik zeg nee ze werkt hier o zegt hij dus haar werk is spelen. mama heb je weer een baby in je buik ik zeg nee jawel je bent zo dik. .
Er woont hier een man in de straat met een cowboy hoed zegt hij mama is dat een echte cowboy. Was mijn tweede zoontje geboren zegt hij hij lijkt wel op een braadworst. Jij bent van mij niet van papa ik wil met jou trouwen.
Niet van mezelf, maar van mijn zusje. Haar zoontje (toen nog 3) zei opeens: "mama, mijn kont zit vast!" Wat was nu het geval? Zijn onderbroek zat scheef....
Elo (2) die Loontje (10 maandjes) streng aanspreekt, omdat Loontje weer eens Elo haar speelgoed heeft afgepakt, weggehaald of op de grond heeft gegooid. Loontje vind nml. dat niet alles op tafel hoort. Loontje die 2 dagen geleden de trap op was geklommen. Elo die steeds braaf op het potje plast.