moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juultjeT, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hoi allemaal,

Ik wil me graag aanmelden bij moeders voor moeders maar zit met het volgende probleem:

Mijn laatste menstruatie was 7 juni. Ik temperatuurde dagelijks en FF heeft in mijn cyclus al verschillende eisprongen aangegeven: CD 9, CD 15, CD 20 en CD 38. Op 5 en 6 juli (CD 29 en 30) testte ik heel licht positief, de dagen daarna negatief. Week daarna ook nog getest, ook negatief. Ik werd niet ongesteld en met mijn temp kaartje leek het erop dat ik weer een eisprong ging krijgen (CD 38). Afgelopen zaterdag, CD 47 testte ik weer positief.

Vandaag heb ik de VK gebeld om me aan te melden. Dit verhaal uitgelegd en dat ik dus niet weet hoe ver ik nu ben (zelf ga ik uit van ei op CD 38, dus dan ben ik nu 3w 6d). Ze berekende het gemiddelde van mijn vorige cycli en kwam uit op zwangerschap van 7 weken op dit moment (Dat zou dan betekenen zwanger van het ei op CD 20). Op 9 augustus (dan zou ik volgens haar 9 weken zijn) heb ik een afspraak voor een termijnecho.

Ik wil me graag aanmelden voor moeders voor moeders, maar ik weet dus niet hoe ver ik ben?! Wat moet ik nu doen? Als ik me nu al wel aan kan melden kan ik al gauw urine op gaan vangen voor die vrouwen die mijn hcg nodig hebben. Als ik wacht tot de afspraak met de VK dan kan ik straks 2,5 week geen urine opvangen ivm vakantie (zie mezelf niet echt op de camping lopen met die blauwe flessen, bovendien blijft urine vast niet 2,5 week goed met 27 a 28 graden in Frankrijk ;))

Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen??

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik zou ze even bellen, en uitleggen.
    Zij kunnen vast wel adviseren wat handig is!

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Je kan je gewoon aanmelden, ze komen pas testen vanaf 5 weken en je mag gaan plassen vanaf 6 weken. Ze gaan altijd uit van eerste dag laatste menstruatie. En de tijd dat je op vakantie bent, hoef je niet mee te doen. Succes!
    En natuurlijk nog gefeliciteerd!

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Bedankt meiden. Ik heb me maar gewoon aangemeld, kan altijd tijdens het gesprek nog aangeven dat ik niet precies weet hoe ver ik ben, kunnen ze dan bepalen wat er moet gebeuren.

Ik hoop dat ik veel vrouwen blij kan maken met mijn plasjes :D

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'zwangerschap'

6. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en super dat je mee wilt doen aan MvM!!

Deel Deze Pagina