Geen foto maar wel bijzonder filmmateriaal (al weet ik niet wanneer ik die ooit weer een keertje kan bekijken) Bij de echo met 16 weken van ons overleden zoontje wilden we graag weten wat het zou worden. Op een gegeven moment kwam er duidelijk een piemeltje in beeld en zei de echoscopiste nou 100% een jongen! Ik wilde het echt zeker weten en vroeg dus: "Weet u het zeker?" En precies op dat moment pakte hij zijn piemeltje beet net alsof hij wilde laten zien, kijk eens mama geloof je het nu
Onze man ligt graag dubbel gevouwen. Recht boven z'n gezichtje zie je z'n voet. Op de 12 weken echo bedekte hij z'n oren met z'n handjes ^^
gave echo's erg leuk om dat te zien!! hier was ik bijna 12 weken hij ligt in zijn relax modus. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60451-albums10550-picture64337.jpg
Wat een leuke en bijzondere echo's allemaal zeg! Hier een kongfu meester (16+3w): Bekijk bijlage 299056 Met mijn teen aan mijn neusje krabben, omdat ik het kan! (26+1w) Bekijk bijlage 299061
Deze echo is zo mooi ons mannetje ging volgens de echoscopist deftig liggen Allebei zijn handjes bij zijn gezicht, ligt dus eigenlijk als mama
Eigenlijk vind ik alle foto's die we hebben lief, leuk, schattig en geweldig! Heb van het meest bijzondere moment alleen geen foto... Vlak voor de vlokkentest stak die kleine heel duidelijk z'n duim omhoog ("komt goed hoor pa&ma"). Die van de 20 weken echo zijn wel leuk om met jullie te delen: We gaan er maar vanuit dat dit zijn wijsvinger is.... Beentjes over elkaar
Die van ons is een ontzettende druktemaker en laat via deze echofoto van gisteren precies zien wat hij/zij van de echo vind.....
Wat een super leuke, grappige foto's allemaal! Ik heb een foto van de 20-weken echo waar ons mannetje lekker met de placenta aan het knuffelen was, haha. Hij duwde zijn gezicht ertegenaan alsof het een kussen was, en gaf er kusjes aan, hihi.