wij zijn toe aan een andere auto en we twijfelen tussen: Opel Agila uit 2007 en de Suzuki Wagon R uit 2007 voor welke auto zouden jullie kiezen en waarom? heeft iemand ook ervaring met een van deze modellen?
oef - geen van beide ... sorry vind ze erg ... uhm ... lelijk. Onze buren hebben een agila, en die vervangen ze iedere 2 jaar door ... precies dezelfde (kleur, model, interieur). Z
het is ook niet echt onze smaak maar vanwege mijn handicap moet de auto een hoge instap hebben en mijn rolstoel (niet inklapbaar) moet achterin de kofferbak kunnen
Ondanks die reden had ik ook geen van beiden gekozen. Er zijn meer leuke autootjes met een hoge instap en kofferbak ruimte...
Een Citroen Berlingo Multispace ... ook niet moeders mooiste, maar wel een stuk aantrekkerlijk dan de Agila en de Wagon R.
Ik vind de agila net iets minder lelijk dan de wagon r. Ik rij af en toe in een wagon r+, maar dat rijdt echt voor geen meter, hartstikke stijf dat ding, veel te weinig power en alles voelt heel goedkoop, hard en stug. Dan bedoel ik de stoelen, gewoon het hele gevoel eigenlijk. Moeilijk te omschrijven.
Een Agila is niet zo vreselijk groot hoor volgens mij. Mijn buren zijn echt formaat kabouter en als zij in de auto zitten heb ik echt het idee dat ie vol zit
Ik vind ze beiden ook echt niet mooi, niet dat wij iets moois hebben, een bakje van 21 jaar oud , maar als ik echt een nieuwe zou gaan kopen dan zou het zeker de nieuwe suzuki swift worden, lekker ruimte genoeg met een of twee kindjes en ook best wat ruimte in de kofferbak en daarnaast ziet hij er sportief uit.
Heb je al eens gekeken naar de Suzuki splash, Renault Modus of de nieuwe Agila? Allemaal soort gelijke auto's maar net ff iets 'hipper'.
daar heb ik ook naar gekeken alleen past daar mijn rolstoel niet in de kofferbak. en het probleem is dat we niet meer dan 4000 te besteden hebben.
Ook geen van beiden. Ik vind de kia ceed bijv wel mooi. Wij hebben nu de nieuwste, maar de vorige versie is ook leuk