Hoi Hoi, Zit er echt even doorheen dus hoop dat jullie tips hebben om mijn dreumes weer aan het slapen te krijgen. Tim is altijd een goede slaper geweest maar sinds twee nachten is het vanaf 4.00uur drama hij word wakker en wil gewoon echt niet meer slapen...niets helpt, boosworden lief doen laten huilen...allemaal geprobeerd zelf bij je in bed nemen helpt niet hij blijft gewoon krijsen tot +/- half 7...enige dat hij even stil is als hij zijn fles met pap krijgt maar daarna weer krijsen!!! Misschien honger??? na een uur nog een papfles die hij helemaal opdrinkt en dan weer KRIJSEN! Nu moet ik er wel bij vertellen dat hij ziek is en antibiotica krijgt voor een keelonsteking en oorontsteking maar die heeft hij al sinds woensdag en sinds gisteren is hij pas zo...ook overdag is hij een drama! Paracetamol helpt dus ook niet en een sprong kan het ook niet zijn want hij zit in de week dat de baby een "makkelijke" periode door zou moeten maken! Zijn er meer mensen die met dit probleem zitten??of hebben gezeten...en hoe hebben jullie het opgelost? Vind het voor mezelf vervelend maar ook voor hem hij zit zichzelf echt in de weg! Alvast bedankt voor het meedenken!!! Groetjes Lysanne
Ik ben bang dat hij in een sprongetje zit. Heel vervelend maar daar moet je echt even doorheen. Zie dat je ook nog een kleintje hebt. dan is het helemaal pittig. Ik zou hem er snachts iig niet uithalen,maar wel even gaan troosten, aai over de bol en dan weer weg gaan. Was een tijd geleden op het cb, daar kwam een stel binnen die vertelde dat hun dochtertje ook steeds wakker werd snachts. die haalden haar uit bed, gingen liedjes ect zingen. hele poppenkast dus. Gevolg is dat het meisje daar aan wende en dus helemaal niet meer wou slapen. Sterkte