hebben wij ook, heerlijk! De laatste 2 stoelen hebben we er (nog) niet in dus heerlijk ruime kofferbak.
Ja jullie moeten wel een stoel er bij zie ik aan je ticker Dan is er wel wat minder ruimte helaas. Voordeel is wel dat jullie geen andere auto hoeven te kopen ! stoelen er uit is hij ook top, laatst 10 dozen in gehad toen we mijn schoonmoeder gingen verhuizen. Super wagen Voel mij er wel een huisvrouw in
haha ja klopt. Auto hebben we nog niet zo heel lang... heel veel denken dat we de auto gekocht hebben omdat ik zwanger ben haha. Maar we hebben hem eind april/begin mei uitgekozen, vnl omdat er makkelijk 3 stoeltjes op een rij kunnen (andere auto was gewoon op). Dat ik vlak er na zwanger was...tja, dat was niet gepland. Maar wel heel blij dat deze auto naar 7 personen kan, anders hadden we gelijk weer op pad gemoeten
Opel Zafira, zit hoog, veel ruimte, drie zitjes op de achterbank en evt twee in de kofferbak. Ruime kofferbak, kan er heel veel in meenemen en hij rijdt super!
Wij hebben de new Citroën c4 grand Picasso Een 7 zitter met zeven losse stoelen En zelfs als alle stoelen er in zitten hebben we nog ruimte voor de kinderwagen /bagage , iets wat we niet hadden met de Zafira of grand senic . Daarnaast biedt de auto zoveel opberg mogelijkheden . Onder de stoelen in het dashboard , verschillende vakken En mega veel ruimte, met vliegtuig tafeltjes De stoelen zijn in te delen zoals je zelf wenst Heeft zelfs een ingebouwde koelbox Je zit lekker rechtop en hierdoor heb je niet alleen goed overzicht op de weg maar ook heerlijk comfort voor langere reizen Met een gezin van zes vinden wij dit echt een hele fijne auto Het is wel een vrij nieuw model, maar wij zijn helemaal fan Franse auto's bieden ook al snel veel luxe
Hier een Nissan Quasquai +2. Handig! Wij hebben 3 kindjes en er is altijd ruimte voor een vriendje of vriendinnetje of veel baggage. Heel multifunctioneel. En wat ik heel graag wilde; lekker sportief! Geen echte gezinsauto-uiterlijk. Heb daar zelf niet zoveel mee.
Hier ook een nissan qashqai. Helemaal tevreden over. Hiervoor hadden we een Nissan xtrail. Ook een super wagen met nog meer ruimte.
Toyota mag dan in aanschaf wat duurder zijn, maar met onderhoud zijn ze goedkoper, er mankeert namelijk nooit iets aan. Niet kapot te krijgen Ik rij zelf een yaris, prima voor een 2e auto, maar net te klein voor een gezinsauto (vind ik dan) dan zou je beter een Auris oid kunnen kiezen. Kia ceed is ook een leuke betrouwbare auto. Als gezinsauto hebben we een Audi A6 avant (station), ook heerlijk. Is ook nooit wat mee. Maar erg prijzig met verzekering en belasting, om maar te zwijgen over het benzine verbruik..
Over het algemeen valt opel en audi af omdat deze schijnvaar erg duur zijn in onderhoud en benzine ect. Vandaar dat ik daar niet naar kijk, anders was het wss wat makkelijker geweest. Wij neigen ook meer naar toyota omdat deze idd weinig garageuren hebben staan. Ik heb ook niet de volle pond te besteden en zag dat de corolla verso verder best duur is om aan te schaffen (voor de km stand) ik wil graag 100.000 of iets hog3r hebben zodat ik lang nog kan rijden en rustig kan sparen voor de volgende (ver denkend haha) Hoe zit het met de maandelijkse lasten zonder benzine meegerekend? Is dat met zulke autos ook wel te doen of schiet het met somige best hoog uit?
Mijn man heeft sinds een aantal maanden ook een nissan quasqai. Heerlijke auto! Veel ruimte en vind hem er ook mooi uitzien.
Skoda octavia. Kan veel in. Wij hadden hiervoor een peugeot 307sw daar kon al veel in maar in de skoda octavia nog meer en hij rijdt zo heeeeerlijk!
wij rijden de grand picasso c4 (7 zitter) diesel, automaat .. ( = zoo fijn!) we hebben ook een nieuwe corso en die 7 zitter is zuiniger ( diesel) onze maandelijkse lasten zijn laag, we wonen in dld en betalen voor de 7 zitter 200 euro per jaar aan belasting. dus niet vergelijkbaar met NL ik vermoed dat dit in NL een stuk duurder is miss hier te vinden :Citroen Grand C4 Picasso e-HDi 115 Business specificaties | Auto vergelijken - AutoWeek.nl
Wij hebben al 10 jaar een Citroën Berlingo (ooit nieuw gekocht) - het ding ziet er natuurlijk niet uit, maar ik vind het ideaal. Mega grote kofferbak - handige schuifdeuren achterin, dus ook op een krappe parkeerplaats kunnen kids er zonder butsen en deuken in en uit, en hij rijdt prima met goed zicht op de weg.
Als je een goede betrouwbare auto wil zou ik voor een Japans, Aziatisch of Duits merk gaan (al vind ik Opel niet zo). De Franse merken zou ik laten voor wat ze zijn.
Wij hebben een Peugeot 308 sw, zit enorm veel ruimte in! Laatst paste met alle gemak in de kofferbak een kinderwagen en 3 grote koffers!
Maandelijkse kosten van Corolla verso kan ik je niet vertellen aangezien we een diesel hebben. Dus kosten van benzine auto weet ik niet qua wegenbelasting.