Ik betaal voor m'n Yaris 63 verzekering Pm all risk. Maar ik heb deze pas net dus heb nog geen schadevrije jaren opgebouwd. Wegenbelasting 30 meen ik. Benzine, denk ik iets van 50 per maand. Ik rij veel stad, dus niet zo zuinig. Ik gok 500km op een tank. Oh ja, ik heb de ANWB er ook uit gedaan, want Toyota heeft z'n eigen wegenwacht service. Enige voorwaarden is dat je je auto bij de dealer in onderhoud hebt. En de service van de dealer waar ik altijd heen ga is verder ook echt top!
Dat scheelt zeker wel! Ik heb een Sirion en mijn man een Honda Jazz. De binnenruimte van de Jazz is veel groter. De laadruimte achter is zeker 2,5x zo groot en ook onder de achterbank kun je ook bagage kwijt. We hebben 3 kinderen die netjes in autostoeltjes zitten, dat lukt in veel auto's niet. Natuurlijk zijn er grotere auto's met nog meer ruimte, maar wij kunnen met de Jazz prima uit de voeten. We kunnen gewoon op vakantie met de hoedenplank erop en de laadklep dicht Daarnaast is die niet zo duur in wegenbelasting en rijdt erg zuinig!
Wij hebben nu een Volvo v70. Groot past onze hond (37kg) in en naast hem een joolz kinderwagen met daarbovenop de bak en tassen. Afscheiding gemaakt met een hondenrek dus superveilig Maar svhrik nog steeds als ik zie wat dat ding kost..
Dan is de corola verso nog erg goedkoop geloof ik, ik betaal ook niet al te veel en ik geloof ook beetje die prijsklasse. Dat zou natuurlijk erg fijn zijn als het niet teveel duurdwr word. Tot nu toe gaat me keus erg uit naar in ieder geval toyota. Maar ee corolla verso klinkt me erg goed. Misschien is het goed als ik een keer even langs ga om te kijken of het ook wel wat voor mij is.
Is er iemand die een honda jazz heeft? We zijn namelijk aan het kijken naar deze auto. De corolla verso moest helaas afhaken omdat de wegenbelasting voor ons te duur is. Vandaar dat we dus kleiner moeten zoeken. Me vader kwam ook met een clio 5 deurs, maar past daar nog een duo wagen en heel wat boodschapen in? Ps: lees nu net het berichtje van ansje. Dit klinkt goed!
Wij hebben ook gekeken naar de Jazz, maar mijn man was daar met 1,96m iets te groot voor Ik had hem anders wel graag gewild, lage wegenbelasting. Kinderwagen had er wel ingepast (scheelt ook welke wagen je hebt he?!), maar 3 kinderen naast elkaar werd wat meer proppen. Wij hebben voor de lengte van ons dus voor de carollo verso gekozen. Wat moest de wegenbelasting kosten dan? Hij kost mij toch echt 60 per maand. Of is het bij het nieuwe model wellicht duurder, wij hebben een oud model.
Het zou 130 in kwartaal zijn geloof ik dat is een behoorlijk smak geld voor ons we betalen nu maar 62 in kwartaal, daarbij komt de verzekering en benzine en eventuele kosten nog bij. Waarscheinlijk kunnen we het over een tijdje wel betalen maar nu gaat het gewoon niet. We willen het maar bij 2 kindjes houden en ik ben maar 1.63 dus dat moet denk ik wel goed gaan. Maar wil gewoon erg graag me spullen kwijt kunnen zonder tr proppen in de oude serion. Anders had ik het wel geweten welke auto ik wou haha
Ik denk niet dat je onze auto zou kopen.. En als mijn man niet zo getikt was dan hadden wij hem ook niet gehad haha. Wij hebben een jeep grand cherokee. Een dure slurpen. Rijd wel op gas dus dat scheelt. Genoeg ruimte voor 3 honden. Grote achterbank. Leren stoelen met verwarming. Heerlijk ruim voorin. Dus een top auto. Alleen een beetje prijzig. .
We zijn nu aan het kijken wat op ons pad komt. Staat mu een pegeot 206 station en een kia in de buurt morgen rij ik even langs even kijken. De pegeot ziet er goed uit en flink wat veel ruimte. Nu het rijden ect nog haha! Als h3t aan mij gad gelegen had ik wel geweten wat voor auto. Een hoog model vijd ik erg leuk! En de nieuwste modellen erg mooi. Maar allenmaal te duur hihi
Fijne auto maar zuipt benzine! Wij hebben hem alleen om.die reden weg gedaan. Nu Toyota prius, veel zuiniger, rijdt 1 op 21. En ruimte zat voor ons vieren