Hoi, Ik ben op zoek naar een bepaald boek: Meer Nachtlichtjes van Anne Civardi / David Fontana, maar kan het niet vinden. Het is eigenlijk overal uitverkocht, alleen op bol.com staat het nog voor 80 euro... maar dat vind ik een beetje te veel. Nu heb ik een tijd terug een keer een boek gevonden via een tweedehands winkeltje dat ook echt voor je op zoek ging, maar kan dat winkeltje niet meer vinden. Kent iemand zo iets? Of heeft iemand dit boek en wil ie er af? Of weet je het ergens te koop staan?
Meer Nachtlichtjes, David Fontana - 9789000312757 - E-book (ePub) - Psychologie & spiritualiteit volgens mij kun je hem hier gewoon bestellen? Toch? Edit: sorry is een e-book
Ja idd, E-book had ik gevonden. Maar dat vind ik niet fijn voorlezen. Is wel nog mijn laatste optie Heb nu ook de uitgever gemaild om te kijken of ze het nog hebben.
Wat belachelijk zeg 80 euro voor een boek Heb al even rondgekeken, maar kan hem ook niet vinden helaas.. succes!
Meer Nachtlichtjes; verhaaltjes voor het slapen gaan die je kind rust en zelfvertrouwen geven en de fantasie stimuleren
Ik zou storagebooksale proberen te benaderen: https://m.facebook.com/storagebooksale/ Zij bieden het boek via bol aan voor 80 euro. Voor een boek dat oorspronkelijk 17 euro kostte lijkt me wat overdreven. Misschien hebben ze een foutje gemaakt.
Nou, het was geen foutje van storagebooksale... ik heb ze een berichtje gestuurd en aangegeven dat ik er 20 euro voor wilde betalen. Zij gaven aan dat dat te weinig was en dat ze het boek voor 60 euro konden verkopen...