Is deze website veilig?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

2. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zie al geen KvK-nummer op de site staan.
    Dat zou voor mij al een reden zijn om er niet te bestellen.

3. rums

rums Niet meer actief

Inderdaad geen kvk en daarbij twee 06 nummers. Ik zou het niet doen ook omdat er geen webshopkeurmerk is.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Alleen die 06 nummers al.

5. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Het nummer staat bij de Algemene Voorwaarden:

Horlogeoutlet.nu is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel van Noord-West Nederland: 60041463
    BTW-nummer: NL210602004B01

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Het nummer is ook terug te vinden op de KvK website. Niet alle bedrijven hebben een vast nummer maar ik moet zeggen dat ik een vast nummer ook meer vertrouw dan een mobiel nummer. En op de één of andere manier vind ik het wat professioneler staan als een bedrijf een vast nummer heeft.

Van de KvK website:
    KvK - Uitgebreid zoeken in het Handelsregister

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dus het heeft wel een KVK nummer... Maar is dat dan een zekerheid dat het betrouwbaar is? Normaal bestel ik alleen bij bekende webshops dus ik heb hier echt geen verstand van..

8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de website veilig is. Ik wilde alleen zeggen dat er wel een KvK nummer is dus dat de webshop wel geregistreerd staat. Registeren kun je niet zomaar als webshop.
    Ik heb online rondgekeken maar ik kon geen reviews vinden van deze webshop. Lastig!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik had ook al gezocht naar reviews maar kon ook niks vinden... :(

10. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ik heb even verder rondgekeken. Volgens hun website hebben ze social media, Facebook, Twitter en YouTube. Het YouTube kanaal en de Facebook pagina bestaan niet meer. Via Twitter werd er regelmatig een berichtje geplaatst maar sinds juni niks meer. Ik zou zelf daar niet bestellen omdat het voor mij niet helemaal goed voelt.

Twitter: https://twitter.com/horlogeband

11. evietje

evietje Actief lid

22 mei 2014
    479
    0
    0
    films.
    zoetermeer
    Gewoon pas betalen bij aflevering kan dat?

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja als je kiest voor rembours verzending toch? Kost 16 euro extra staat er.. Als het dan niet aankomt zit ik dus ook nergens aan vast?

13. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    kvk nr wil niet altijd wat zeggen. heb weleens meegemaakt dat een persoon dingen "verkocht" onder andermans kvk nr. spullen zijn nooit aangekomen ;)

14. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Als je op de website van de kvk het nummer invoert komt idd horlogeband.nu naar voren. Tevens ze je een adres in zwaagdijk-oost.
    Kvk nummer dus altijd even checken op de site van kvk.

Maar in antwoord op je vraag: ik heb geen idee of het een betrouwbaar bedrijf is.

15. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Mijn man zegt ik zou hier niet bestellen de website voldoet niet aan de nieuwe richtlijnen van de eu en vanaf juni is er geen activiteit van het bedrijf terug te leiden.

Zelf denk ik onder rembours loop je geen risico maar het kan wel voor stress en irritatie zorgen als het pakketje niet komt en je je erop verheugd/ er op telt.

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nouja, nu weet ik het natuurlijk nog steeds niet... Blijft lastig met dit soort dingen! Ik ga er nog even over nadenken en als ik besluit om het te doen dan bestel ik het onder rembours..

Deel Deze Pagina