hallo allemaal Ik ben alleenstaand moeder. Helaas heeft gister mijn peugot 106 de geest gegeven. Nu zit ik zonder auto heb deze 8 maanden geleden voor 1400 euro gekocht. En nu moet hij gerepareerd worden voor 1000 euro, dit is hij niet meer waard. Dus ik ben autoloos 2012 in gegaan. Ik ben nu heel hard op zoek naar een leuk autootje! Hoeft niet veel te hebben. Als hij maar in goede staat is en we weer eventjes ermee kunnen rijden! Weet iemand iemand die een leuk autootje heeft zijn? of een oma/opa die niet meer kan/mag/wil rijden en zijn autootje kwijt wil? Ik zou er heel erg gelukkig mee zijn! budget max: 1000,- maar liever minder! soort auto: licht gewicht, bouwjaar 1994/1999, bijvoorbeeld, suzuki alto of swift of wagon R+, volkswagen polo/fox, deawoo matiz . Dat soort autootjes qua grote en kosten dus klein! Alvast bedankt voor t mee denken en lezen van mijn oproep!
Ik zit eraan te denken om een ander autootje te nemen. 1 met deuren achter. Maarben bang dat die van mij meermoet kosten dan 1000 euro....
zou ook eens kijken voor een renault twingo! lekker veel ruimte en goedkoop in wegenbelasting (let wel op het gewicht, sommige wegen net boven de 750 kg en dan betaal je meer) de mijne gaat er uit omdat ik een duowagen + twee kindjes er in mee moet nemen en dat past dan weer wat moeilijker maar ja.. woon in zeeland dus dat is niet echt bij de deur voor je
kijk eens naar een nissan micra. als je niets hebt om in te ruilen willen ze vaak wel goedkoper doen. mijn micra kosste 1050,- en past met een gemak een tandemwagen in de kofferbak. mijn mutsy kinderwagen gaat er ook met gemak in. niet duur in benzine,wegenbelasting en verzekering.
tnx voor de tips! ga morgen weer op pad voor een paar autos. momenteel aan t kijken naar hyundai Atos.. En mag wat lenen van mijn vader dus kan naar iets nieuwere autos kijken, opzich ook geen overbodige luxe, minder kans dat ik over een jaar weer zonder auto zit!