Ik ben zaterdag jarig en ik wil eens iets anders doen dan blokjes kaas en worst met augurk! Wie heeft er leuke ideetjes
Ik heb er wel eentje, mits je brie lust !! Stukje stokbrood beleggen met een plakje brie, beetje honing erop en dan eventjes onder de grill. Zodat de brie smelt en je stokbroodje wat crispy wordt.
Kleine bladerdeeg hapjes Stukjes quiche Mini pizzatjes Mozzerella tomaat spiesjes Pasteitjes Uhhmmmmm
Turkse kaas loempia'tjes. Pakje filo deeg, feta kaas en fijngehakte peterselie.... Heel makkelijk! Even frituren en klaar Sigara Boregi recept | Smulweb.nl
zoveel.. alleen niet meer zo origineel want hier al verschillende keren wat ideeen weg gezet.. maar hapjes ben ik dol op.. dus hier komen er een paar; Wrapjes met zalm roomkaas en kappertjes Wrapjes met rosbief mosterd en rucola bladerdeeg vullen met geitenkaas en honing bladerdeeg vullen met knapworstjes cherrytomaatjes uithollen en vullen met krabsalade of tonijnsalade of kaasspread sokjes met bolletje monzerella cherrytomaatje en pestodip erbij soepstengels met rauwe hem eromheen gewikkeld of iets anders zelfgemaakte makreel of zalm of tonijn salade met toastjes gaat hier ook altijd goed Stokbroodje beleggen met blauwe ader kaas stukje peer erop en drupje honing even onder gril in de oven.. fijne verjaardag alvast !
Gehaktballetjes maken kippenkluifjes fuet worst 3 soorten kaas halen bij de kaasboer verschillende soorten olijven wraps met zalm ham roomkaas rolletjes gevulde eieren tomaat mozzarella bolletjes Stokbrood met zelf gemaakt kruidenboter en tomaten tappenade
Ik heb pas deze gemaakthttp://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/457386/rookvleesrolletjes/?rq=rookvlees Ook erg lekker
Komkommer in dikke plakken en dan een beetje uithollen ( niet hrlemaal) en dan vullen met salade -wraps vullen en in plakjes snijden ( roomkaas zalm, smeerkaas hametc) - zlf gehaktballetjes maken - kaasstengels zelf maken -satetjes - kippenvleugeltjes -overhapjes
Wraps doen het hier altijd goed Lekker met gerookte zalm, maar ook met rookvlees of salami Ff besmeren met kruidenboter en dan rucola sla ertussen
Er zitten lekkere dingen tussen. Zo had ik laatst mini lasagne gemaakt, viel goed in de smaak. Tussendoortjes/Snacks Archives - Page 9 of 10 - Lekker en Simpel
wat een leuke site is dat. ik ben volgende maand jarig dus ik lees even mee! wat hier altijd in de smaak valt is: pittige gehaktballetjes maken met satesaus grote schaal met wortel, bleeksederij tomaatjes enz met een yoghurtdip wraps met roomkaas, zalm en rucola mini tosti's uit de oven