hallo allemaal weten jullie misschien waar ik een houten wandboom kan kopen voor in de babykamer die ik zelf kan verfen en versieren en weten jullie misschien ook de prijs? alvast bedankt
Wij hebben de boom met uil van de karwei. Volgens mij een hele bekende boom hier haha! Als extra figuurtjes hebben we 2 eekhoorntjes, een vlindertje en een hond. De boom en figuurtjes zijn tegen een witte muur geplakt, de boom is grijs en de figuurtjes zijn knal roze (beetje fuchsia kleur zeg maar) ziet er echt heel gaaf uit! De boom was destijds in de aanbieding, ik meen 35 euro. Wat we voor de figuurtjes betaald hebben weet ik niet meer eerlijk gezegd. Volgens mij 5 euro voor de vlinder, 8 voor 2 eekhoorntjes en 12 voor de hond ofzo? Maar weet het absoluut niet zeker!
hoi, heb je er toevallig een foto van ik wil ook uiltjes in de boom doen/opzetten collega van mijn vriend gaat de uiltjes van piepschuim maken ik zag de boom wel op hun site staan bij karwei alleen de prijs niet maar meer een handleiding over hoe of wat
Ik vind deze boom leuk maar geen idee waar ie van is. Vind m persoonlijk mooier dan die van karwei. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-babyuitzet/163186d1309382417-voorbeelden-lief-babykamer-vogels-1.jpg En deze is ook nog wel leuk vind ik. Vind t zo jammer dat die van karwei (bijna) geen blaadjes heeft. MDF Boom Muur Decoratie | Alle houten voorwerpen | Hout en MDF | TRIXX Creatief
Bedankt dames ('t is de boom op de kamer van mijn oudste dochter ). De boom is een eigen creatie (getekend op een grote plaat MDF en vervolgens uitgezaagd en geverfd). Karwei verkoopt inderdaad ook bomen en op internet vind je ze ook wel (met google), maar het was allemaal niet helemaal wat ik zocht, dus vandaar dat ik hem zelf gemaakt heb.
nou meid wees er maar trots op hihi hij is echt gaaf, die van de karwei mis ik eigelijk wat en die van jou is gewoon wauw
Wij gaan ook een boom gebruiken in de babykamer, maar maken hem ook zelf. Denk er nu wel over om bij karwei te kijken naar bv die eekhoorntjes, vlinders en hond. Lijkt me wel leuk om die erbij te doen.
wij hebben onze boom besteld bij miekkado.nl.. hij staat ook op haar website.. die grijze muur met wit/rode boom.. die is van ons Alleen op Miekkado.NL zijn alle naamborden handgeschilderd en de houten letters met de hand gezaagd onder mdf letters & figuren.. en dan mdf figuren en modellen.. en dan op boom rogier klikken! 2e foto is die van ons!
Ik heb zo'n zelfde boom van mdf. Besteld bij freesstudio.nl kaal ze geven verschillende maten, 1,65/1,85/2 mtr prijs gaat van 35 euro naar 50. Dit is mijn boom: