Hoppop Bato babybadje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nathalie47, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Heeft iemand dit babybadje in gebruik?
    Ik vind het een erg leuk badje, en naar de uitleg luidt zou het water langer warm blijven omwille van de dubbele wand. Is dit zo?
    en hoe groot is het badje ? Kunnen ze er lang in?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Die is leuk, die ken ik helemaal niet. Ik ga even mee lezen.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind m ook leuk :) Hij is wel vrij prijzig toch? Ben ook wel benieuwd of ie groter is dan een standaard kinderbadje...

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik ken het niet maar ziet er super uit.
    Heb even gegoogled en hij is heel iets grote als een normaal badje maar dat zal door de dubbele wand komen. Vind de prijs van 49,95 ook nog wel meevallen. Als het water er echt langer warm in blijft is dat het geld wel waard vind ik.

5. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Nog geen ervaringsdeskundigen?

De prijs vind ik ook meevallen, 9 jaar terug heb ik er ook eentje gekocht in gewoon plastic en die koste evenveel, alleen is het na een paar jaar gebarsten en nu bij ons derde kindje hebben we een nieuw badje nodig.
    Maar liefst zou ik het badje op mijn speolbak in de keuken willen zetten (in bad in de badkamer is te moeilijk voor mijn rug) , en ik vind nergens de volledige exacte maten van het badje ...

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    hebben ze er ook een stander ofzo voor?

8. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Hey Majel, ja die had ik gevonden maar misschien stomme vraag van me hoor ;) , maar die 80 slaat dat dan op de binnenmaat? Of de onderkant of gewoon de buitenkant van het langste stuk :rolleyes: ?

En hoe breed zou het zijn :)

moeilijk mens ben ik ze ;)

@mamadeluxe, een staander heb ik er nog niet voor gezien...

9. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Het is een mooi badje, maar voor de dubbele wand hoef je het niet te doen hoor!
    In een normaal badje blijft het water warm genoeg voor de tijd dat de baby erin is.
    Zo'n dubbele wand is handig als het water langer dan nodig warm moet blijven, al betwijfel ik of dat in de praktijk ook zo zal zijn; er blijft namelijk een enorm groot oppervlak over waaraan het water afkoelt!

Maar het blijft een mooi badje, dus alleen daarom zou het zijn prijs waard zijn (maar dan alleen als het ook gewoon in een standaard badstandaard past).

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb er ook niks over kunnen vinden, over een onderstel ofzo, vandaar dat ik nog twijfel, op de grond in de douche vind ik niet zo aantrekkelijk, hoe leuk het badje ook mag zijn.

11. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    het blijkt 42 breed te zijn, dus 42x80x28. 42x80 dat zal wel de grootste omranding zijn (van boven gezien), dan schat ik de basis zo'n, 60x35cm max.
    Wat zijn eigenlijk de afmetingen van zo'n standaard, badstandaard?

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik dacht waar ken ik die styl van vormgeving toch van. Ff gegoogled en nu weet ik het weer. Op de 9 maanden beurs stonden ze met de plaspotjes van Hoppop. Heb de originele site gevonden, maar daar kon ik zo snel de badjes niet op vinden. Ik vond deze site: www.hoppop.nl

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Keek n iet goed, maar de badjes staan erop. Ook staan de verkoopplaatsen erbij? Misschien dat je daar wat aan hebt? In de winkel kunnen ze vast de voor en nadelen uitleggen van dit product.

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat een supermooi badje, ik kende het helemaal niet! Als het op een standaard past, ga ik zeker overwegen het te kopen..!

Bedankt voor de tip!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Op de site staat niks vermeld over een standaard en op het filmpje staat het badje op de grond. Ik denk dat er geen standaard bij is, het badje ziet er zwaarder uit als een gewoon badje, dus ik verwacht dat het niet gaat op een standaard. Ik vind hem wel heel gaaf. Hij ziet er stukken mooier uit als een standaard badje vind ik, maar dat is persoonlijk natuurlijk! ;)

16. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    :D Ik ben eruit, badstandaard of geen badstandaard. Ik heb die niet nodig, heb gisteren even nagemeten en het badje kan ofwel op mijn spoelbak in de keuken ofwel op de toiletafel in de badkamer.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou ben benieuwd wat straks jou ervaringen zijn. Want hij is wel helemaal geweldig.

Deel Deze Pagina