Ik heb Kid Mode op m'n telefoon staan. Het is wel in het Engels, maar dat maakt niet uit. Voordeel is ook dat ze zelf niet uit het programma kunnen en dus niet heel je telefoon overhoop kunnen halen ...
Wij hebben er puzzeltjes op staan. (kids animal share puzzle) en kids getallen. Is een getallen memorie (zoek dezelfde getallen)
Hmm eens kijken wat er op mijn iphone staat.. rompompom - leuk spelletje met 2 opties. optie 1 is dat je allemaal bolletjes hebt waarvan je de 2 die bij elkaar horen bij elkaar moet klikken. en de andere optie is een soort van kleurplaatjes. bobbi gaat naar de dierentuin - interactief boek kids animal farm (of zoiets.. kan de hele naam niet lezen ) kleurplaatjes en puzzeltjes met boerderijthema memory pro - memorie dus. Verder hier Toca Doctor light.. ik vind het een verschrikkelijk spel.. totaal geen uitdaging, heel saai, slecht getekend en alles in een of ander lelijk overheersend groen thema. maar dochterlief doet het echt heel graag... (anders had ik het echt al verwijderd.. ) je moet een gebroken been weer recht zetten.. splinters uit een paar vingers halen, radartjes in het hoofd weer goedleggen... ik snap echt niet wat ze er leuk aan vind maar het is samen met kids animal farm echt haar favoriete spel. Verder speelt ze tegenwoordig graag thinkfun spelletjes (rush hour, chocolatefix) maar de meeste 3jarigen zullen dat niet bijster interessant vinden vermoed ik
Veel te veel: Talking Tom Aantal van Toca (maar zijn niet allemaal gratis) Zappelin Lego (duplo) Where's my water Angry birds Hele hoop Helly Kitty meuk Gewoon Free Apps downloaden en regelmatig kijken of er iets leuks tussen staat.
kids preschool puzzle en kids connect the dots vond Thijmen toen erg leuk. Verder heb je een hele hoos aan kleurplaten, puzzels en memorygames rondom allerlei thema's (dora, mickey etc). Wat Thijmen nu erg leuk vindt is where is my water, cordy, angry birds, ceramic destroyer, ninja chicken en world of goo. Maar denk dat je je kind daar nog even bij moet helpen
world of goo is wel echt een heel leuk spel! misschien vind hij dan contre jour en sprinkle ook wel leuk
zappelin blijft hier favoriet. En verder: where's my water angry birds cut the rope Hair Salon Dora Vacation en gewoon heel veel liedjes op You Tube...
Favoriet is hier de Woezel en Pip app, maar die is volgens mij niet gratis. En talking Gina, een giraf. Ohja en de Zappelin en baby chef app vindt ze ook wel leuk. Youtube voor de K3 liedjes zodat ze de dansjes na kan doen...
Ik er net twee van duplo gedownload. Eéntje is voor mijn zoontje nog wat te moeilijk, maar die met muziek gaat hij vast leuk vinden! Zoo is denk ik erg leuk voor kindjes van een jaar of drie.
De tekenapps van picasso zijn ook erg leuk. Je hebt er eentje waarbij als je iets tekent het programma het spiegelt. Kun je erg leuke dingen mee maken ikind ken ik niet, is het op internet of een app?
website met hele berg apps.. gratis en betaald. gesorteerd op leeftijd maar ook op soort en taal. erg leuk snuffelen als je leuke kinderapps zoekt.