Heb een nieuwe ipad en ben er nog helemaal niet in thuis! Wie kan me helpen aan leuke gratis apps voor mn zoontje? Spelletjes/ tekenprogramma's/voorlees verhalen enz?
iPad apps voor kinderen - MacWorld Ouders Online - Media - Apps voor kinderen Leuke apps voor kinderen. Boeken, spelletjes en muziek | Electronica: Telecom Mis kun je hier iets mee ?
Zoodles zijn meedere spelletje die zich aan passen aan de leeftijd van je kindje. Wel allemaal in het Engels maar dat hebben ze zo door!
Ik heb een Samsung Galaxy S2. Tim vindt het leuk om zelf te tekenen met zijn vinger en om memory te spelen. Ik ga ook even kijken of er bovenstaande spellen zijn die ook op mijn telefoon werken.
Ik raad de spellen van Alexandre Minard echt aan. Het zijn echt heel leerzame spellen met onder andere memory, puzzels maken, rekenen (voor later) enzo. Hier heb je de website ervan: Educational game collection and interactive educative books for children Learning is FUN for iPhone, iPad and iPod Touch mijn dochter vind de spellen geweldig Ipawn vissenspel is ook erg leuk om samen te doen Animal hide & seek Animal find Puzzleland Animal match (memory) kan je gezellig samen doen, 1-4 spelers.
Soundtouch lite (misschien niet meer voor je zoon, maar over een paar maandjes wel voor je dochter.) Dikkie dik
Hier een hoop, niet allemaal gratis. Woezel en Pip Koedoetboe Babies Phone4Kids Daar komt aap (voorlezen) Baby Piano Babytv (in gratis versie drie filmpjes) Z@ppelin