Ik baal dochter behang van de muur getrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik baaaaal nu.
    We hebben bij onze dochter super mooi behang van pipstudio.
    Ik heb ze net in bed gelegd, en toen riep ze ineens mama muur kapot.
    Ik ging dus kijken, en jullie raden het al, heeft ze er een stuk vanaf getrokken :(
    Zo zonde, ik was zo blij met dat behang.
    Nu moet ik voor een baantje een nieuwe rol kopen.
    40 euro voor 1 rol behang voor een baantje :(
    Echt zo zonde.
    Ik ben maar niet al te boos geworden, want ze is er volgens mij zelf van geschrokken.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

oh daar zou ik ook van balen ja!

Ik deed het als kind ook...behang van de muur aftrekken. Ik besefte gewoon nog niet hoe erg mijn ouders dat vonden.

Kan je niet ergens een advertentie plaatsen? Misschien is er ook wel iemand die dit behang wil en kun je een baantje overkopen? Of iemand die nog iets heeft liggen wellicht?

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Owww... dat is balen :(
    Knap dat je niet heel boos bent geworden, ze zal het idd niet bewust hebben gedaan.. en ze snapte dus ook al dat het niet zo leuk was...

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn broer werkt in een intrieur zaak, hij ging nog kijken of hij een baantje had liggen.
    Maar hij dacht het niet helaas.

Ik baal wel natuurlijk maar ze was al zo geschrokken dus ben ik maar rustig gebleven.

Ze heeft het niet bewust gedaan denk ik, want ze was helemaal weg van dat behang.
    Met die vlindertjes erop.

We hebben hadden toen 3 verschillende rollen gekocht omdat ik verschillende banen wilde.
    Wat ik over had heb ik de binnenkast van haar kast mee behangen dus ik heb helaas niks meer liggen.

Op de babykamer ga ik ook pip behang doen, alleen andere maar nu zorg ik er toch voor dat ik de restjes bewaar.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid had als hobby behang scheuren! Dus ze heeft vrij lang een kale muur gehad, aangezien ze het er meteen weer aftrok. We hebben het hersteld toen ze het niet meer deed. Volgens mij doen de meeste kindjes dit en dan wel bewust, dus ik zou er niet meteen weer van dat dure behang op doen.;)

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik weet niet of ze het nog eens zal doen, want ze was volgens mij geschrokken.
    En ze moest ook huilen, ze zei nu zijn mijn vlindertjes weg :(
    Ze heeft nog nooit eerder aan dat behang gezeten.

7. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Dat heeft mijn zoontje ook al heel vaak gedaan. Onze slaapkamer is hierdoor net een kraakpand en gelukkig konden we het op zijn kamer redelijk weer netjes vastplakken (gelukkig maar want dat was ook duur behang). We zijn uiteindelijk best boos geworden. Dat heeft denk ik toch indruk gemaakt, want hij heeft het nu al een tijdje niet meer gedaan, maar helemaal vertrouw ik hem nog niet daarin. Ach, komt ooit goed!

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Is het een groot stuk? Anders even op marktplaats neuzen?
    Daar hebben ze ook pip behang....stukjes die overgebleven zijn...misschien zit er wat tussen??

Deel Deze Pagina