zie links! Marktplaats.nl > little people speeltuin met glijbaan ,draaimolen en schommel - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Educatief en Creatief Marktplaats.nl > Fisher-Price Muziek en licht Projector Soother - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Fisher-Price Marktplaats.nl > calvin klein setje maat 6-9 maanden - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 groetjes kim
sorry was te druk met de kleine wat wilde je er nu voor hebben snap er even niet veel van 10 euro of 7,50??
ook te koop een supergaaf dagboek voor tijdens de zwangerschap. per dag kan je hem omslaan en zien wat er dan met je gup gebeurt. ik vond het in ieder geval fantastisch! voor 5 euro mag ie weg! Marktplaats.nl > elke dag dichterbij. dagboek zwangerschap - Boeken - Zwangerschap en Opvoeding gr kim
het setje van calvin klein en het little people ding mogen voor 7 euro per stuk weg! dit is wel excl verzendkosten! gr kim
sorry ik heb op het moment erg weinig tijd om te reageren en mijn vriend is ook steedsn iet thuis en heb hier zieken gehad sorry voor geen reactie terug