Waarschijnlijk kunnen we over twee weken een koppeltje Campbelli dwerghamsters op gaan halen. Ik weet nog niet of het twee mannetjes of twee vrouwtjes zijn. Maar leuk om alvast wat nameninspiratie op te doen . Iemand een suggestie?
Ow ik heb hier veel hamsters gehad, hier een aantal namen voor je; Kiara Veerle Diva Mila Safari Blue Beer Bentley Gizmo
Ik heb ook veel hamsters gehad, wie weet zit er iets leuks tussen voor jullie. Veel plezier alvast met jullie koppeltje Dribbel Binky Speedy Dinky Bengel Kruimeltje Ukkie Hummel Risky Scoovy (Skoevie) Swirly
Wij hadden 3 gerbils een zwarte, grijze en een licht bruine. We hebben 2 namen bedacht na kleur en 1tje ach je moet ergens geïnspireerd worden... Zwart - Steef (acteur die Stafano uit gtst speelde heet Bas Muijs, een muis lijkt op een gerbil en toen kwamen we daar lol) Grijs - Anno (door zijn kleur associeerde wij dat met oud, oud is uit de tijd van toen anno 1800 etc) Bruin - Moza (lichte kleur en waar houden die beestjes van in de films, kaas, welke kaas lusten wij graag, mozzarella. Ooit hadden we ook een rat die heette Poes omdat we nog een oud kattenvoerbakje hadden waar poes op stond.
Mijn eestte hamster heette Gizmo. En de hamsters die volgden: Hammie Burger de eerste Hammie Burger de tweede En je raadt het al, Hammie Burger de derde
Wij hadden 3 hamster (mannetjes) en hun namen waren Bentley, Binky en Speedy Die laatste kreeg ie omdat hij altijd super snel door z'n kooitje rende.
Onze hamsters heetten Smirnov, beessie, en Elsa De laatste twee namen zijn uiteraard door onze kinderen bedacht 😉