Play dooh

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.595
    1.051
    113
    Hier
    Weet iemand of je play doh klei en goedkopere door elkaar heen kan gebruiken? Me moeder heeft namelijk een leuke kapsalon gevonden van een ander merk, maar moet niet hebben dat de klei straks vast zit

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Oh dat gaat denk ik toch wel gebeuren. In het begin heb je nog netjes alle kleuren en na een week of drie vier heb je een mooie bruine brei. Hier koop ik om de twee maanden een nieuwe lading zo ongeveer.

Je kan het ook makkelijk zelf maken ... google it!

3. lea

lea Fanatiek lid

persoonlijk zweer ik bij play dough, goedkopere klei is vaak toch mindere kwaliteit!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Zou het niet doen. Heb hier heel veel playdoh klei en hij blijft mooi en kneedbaar. Heb sommige nu 2 jaar en laatste gekocht met Sinterklaas vorig jaar en nog steeds goed. Mijn kinderen mogen altijd 2 kleurtjes tegelijk en als ze klaar zijn ruimen ze het netjes op. Die goedkope plakt aan tafel en aan kleding en vingers en wordt snel hard. Mengen lijkt je alleen nadelig voor de play doh

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat apparaat zal het wel goed doen met play doh, maar die goedkopere klei is altijd wel bagger.

6. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.595
    1.051
    113
    Hier
    Dank jullie wel voor de tips

7. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben klei van de action maar die blijft ook prima zacht en soepel hoor! Of het door zo'n ding kan weet ik niet.

Deel Deze Pagina