Nou dat geeft hoop. Zit jij in een rustiger vaarwater in je leven? Hier behoorlijk tropenjaren achter de rug, en nog steeds wel druk. Het is trouwens niet dat ik echt dom ben of zo....HBO geschoold en werkzaam. Ben wel een denker, mijn hoofd zit vaak vol Voller dan ik zou willen..... Zou het kunnen dat dat een vol hoofd minder ruimte geeft voor het laten opkomen van herinneringen????
Nou, dat is het denk ik niet. Ik heb het debiel druk momenteel. (Ben nu ook aan het werk .) Maar bij mij is het meer de weemoed, denk ik, gecombineerd met de tijd van het jaar. Mijn moeder is in december overleden, inmiddels 9 jaar geleden, en was gek op kerst. De kerstvakantie is nog steeds een familieding, en daardoor moet ik veel aan vroeger denken. En het zijn ook de kinderen. De oudste gaat nu naar school, dus dan denk ik aan mijn eigen school. Bij ons gaat buitenspelen niet zo makkelijk, bij mij vroeger wel. Dat soort dingen. Ik ben trouwens pas 33 hoor. Valt wel mee!
Het enige eigenlijk is dat we genoeg geld hadden thuis: veel cadeaus met sinterklaas, vakanties, kleding, uitstapjes. En op woensdagmiddag altijd verse broodjes (kadetjes) van de Spar. Verder helaas weinig leuke herrinneringen. Herrinner me wel veel stress, prestatiedruk en verdriet helaas.