leuke hippe en aparte positie kleding?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Done, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    ik zie vaak zwangeren heel leuke kleding dragen maar kan het zelf vaak niet vinden en in mijn vorige zwangerschap had ik gewoon wat standaart dingen maar dat was niet echt heel hip of mooi en apart.

waar kopen jullie positie kleding en wat vind je een normale prijs?

2. evelien30

evelien30 Actief lid

Jul 4, 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Ik shop graag bij Hennes & Mauritz. Leuke kleding en nog voor een leuke prijs ook

3. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Hoi Done,

Ik vind zelf de kleren van de H&M wel leuk en draaglijk. De prijs vind ik zelf reuze meevallen.
    Je kunt ook via internet via hun bestellen. Kijk eens via google en tik dan h&m shop in. Ze hebben toevallig net wat nieuwe collectie toegevoegd op de site :D

Verder kun je bij de Miss Etam wel eens leuke kleding vinden. Vooral nu met de afprijzingen zijn de prijzen zeker wel te doen.
    Ikzelf ben niet zo'n fan van de bloemetjes jurken en truitjes die ze bij de Miss Etam verkopen, maar soms als je goed kijkt heb je hele leuke stoere combi's er tussen zitten.

Veel succes met shoppen :D

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wat ik tot nu toe draag zijn gewone jurken met legging eronder en kleren van cora kemperman, is best aparte kleding, geen zwangerschapskleding maar wel met hoge banden en het zit heerlijk.
    Mijn buik is al aardig gegroeid maar het rekt allemaal lekker mee. Ze zitten niet in zo heel veel plaatsen maar dat kan je op hun site vinden.

Groetjes,

Marlous

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Miss etam (outlet en gewoon , even goed kijkenen een wat grioter filiaal zoeken)

rekstoffen passen de gewone dingen ook vaak, vooral jurkjes.

Ik heb ook bij de wibra langere shirtjes gekocht enz.
    Bolero erover en buikband om, klaar..

www.neck.nl--> ook v en d collectie!
    www.wehkamp.nl--> ook miss etam collectie!

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

inderdaad H&M en Bellyfashion allebei online winkels want H&M in de winkel vind ik nooit wat en online wel

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ehm de kleren van Mamalicious (op meerdere plekken online te krijgen)

Verder ligt het een beetje aan je eigen maat maar met creatief winkelen bij de gewone collectie kom je ook een heel eind (paste na 34 weken niet eens meer in zwangerschapskleding, behalve die lange hemden van de H&M maar heb er toch redelijk lang fatsoenlijk bijgelopen ...

8. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @valhalla; stuurt topshop ook naar nederland? Vind ik echt superwinkel!

9. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

Jun 17, 2007
    603
    0
    0
    Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar ik ben toentertijd fantastisch geslaagd bij Zwanger&Co.
    Ontzettend aardige verkoopsters, die je echt helpen om 1 of meerdere leuke outfits te scoren.
    Ik ben toen met 2 tassen vol de zaak uitgelopen, heerlijk!
    Ze hebben een filiaal in Den Bosch en Den Haag, echt een aanrader!
    Oh ja, wat ik ook fijn vond was dat ze een enorm grote paskamer hadden.

Succes!

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik koop veel online bij bellyfashion.nl, daar verkopen ze oa Mamalicious, Noppies en Queen Mum. Verder hebben ze bij de Hennes en Esprit ook wel leuke dingen.

Verder heb ik in veel zwangerschapsboetiekjes wat gekocht, in Amersfoort zitten 2 leuke, maar bijv. ook in Kidsfactory in Amsterdam heb je een positiemode gedeelte.

Share This Page