Mijn zoontje heeft waterpokken. Tenminste twee dagen geleden had hij in zijn nek twee vlekjes, waarvan gister 1 een blaasje is geworden. Vanmorgen had hij op z'n gezicht en romp een blaasje erbij. Verder totaal niet ziek (geweest), alleen wat hangerig. Ging dat bij jullie kindjes ook zo? Of zaten die gelijk helemaal onder? Of kan ik dat nog verwachten ? Hoorde namelijk dat ze meestal gelijk helemaal onder zitten?
Oudste kreegt het 2 weken na de jongste en ze had echt hele lichte vlekjes bijna niet zichtbaar en misschien ook maar een stuk of 5/6 over het hele lichaam. Volgens mij kan het en is het gewoon een mildere vorm.
mijn dochter was net een paddestoel die zat er helemaal onder , van dr kruin tot aan dr tenen. terwijl ik vroeger bijna geen pokken had, het is per kind verschillend.
Ja hoor dat kan. Mijn oudste had het ook, ik dacht eerst nog aan waterpokken. Het werden er wel wat meer, maar ik bleef twijfelen. Totdat 3 weken later mijn jongste de waterpokken had, die had ze heel erg .
Hier net van de waterpokken af! De eerste drie dagen weinig tot geen last en ook echt maar een paar blaasjes (ongeveer 10 ) dag 4 zat ze helemaal onder!! Toen is ze er behoorlijk ziek van geweest Tip : havermout/zemelen badje, helpt tegen uitdrogen en vermindert de jeuk
Ja, hier ook pas na een dag of 3-4 echt veel plekjes. De eerste paar dagen max 10 plekjes, geen koorts en alleen een beetje hangerig. Maar op dag 4 hoge koorts, helemaal nder de plekjes. Dus sterkte, het ergste komt misschien nog.