Nou was t maar willen. Dan valt t nog te overzien. T is meer dat ik doorschiet in t schoonmaken als ik mezelf laat gaan. Zou je verder niet zeggen hoor als je hier binnen komt. Want dan denken mensen altijd dan zal t er wel helemaal blinkent schoon uit zien. Maar juist door die tik kom ik nergens echt toe omdat ik teveel in details blijf hangen. Al kan ik t tegenwoordig makkelijker los laten als vroeger, gelukkig.
Dat is een probleem wat ik niet ken! Altijd wat te doen, verveel me nooit. Veel met fotografie en photoshoppen bezig en 1000 andere dingen.
ik heb een playstation gekocht en een nintendo ds maar doe er helemaal niks mee, ook niet gedaan, vind er geen klap aan, wat een geldverspilling :x
Begin alvast aan je kerstkaarten als je kleine een paar maanden verder is heb je daar geen tijd meer voor!
misschien is een huishoudschema wat voor je is trouwens ook iets leuks om te maken als je je heel erg verveeld haha
Die heb ik al een Vandaar dat t nu beter gaat...want ik weet dat ik de rest ook nog moet doen en dan is blijven hangen in iets niet zo handig.
Ik heb een heel groot borduurwerk van de Efteling liggen. Is echt flink wat werk. We willen de babykamer helemaal pagan/sprookjessfeer hebben, dus daar past dit borduurwerk heel mooi bij. Dus als de kleine komt, wil ik hem af hebben.. dus ik heb genoeg te doen de komende maanden.. Misschien ook een idee om te gaan borduren?