Wij zijn gek op Amerikaanse/Engelse namen, welke van deze vinden jullie het leukst, origineelst, stoerst, etc....
Nu houd ik niet van Amerikaanse namen voor niet Amerikaanse kinderen maar toevallig heb ik met deze namen ook allemaal een associatie... Riley, bekend motermerk Landon, Michael Landon.. Kleine Huis op de prairie Mason, ook een achternaam...en ik blijf het gewoon metselaar vinden. Wel de leukste van het rijtje! Jace OOK een achternaam en de afkorting van Jason Dustin... ik blijf bij deze naam eigenlijk altijd Dustbin horen.. Dit zijn trouwens namen die je in Engeland heel weinig zal horen (en trouwens in de VS zijn ze ook niet heel populair maar dat kan een groot voordeel zijn natuurlijk Leuke Amerikaanse namen: Skip Jack Aiden Liam Logan David/ Dave Matt Luke John
Riley het leukst, maar dan wel voor een meisje. Neem aan dat het voor een jongen is dus heb Mason gestemt.
Jace! (al vind ik Jay nog leuker zo heet ons zoontje) En tweede keus Mason. Bij Riley zie ik een meid voor me. Landon vind ik niet lekker bekken. Bij Dustin denk ik gelijk aan Dustin Diamond, degene die Screech speelde in Saved by the bell ook niet bepaald een associatie waar je op zit te wachten.
Wat leuk dat jullie hebben gereageerd! Grappig om jullie meningen te lezen. Maar ik zie dat sommige Riley een meiden naam vinden, ik vind het juist een stoere jongens naam, haha. Jay vinden we ook een gave naam, maar we hebben er al 3 in directe omgeving. Matt stond ook nog evt op het lijstje. Die vinden we ook erg leuk.
Mason en Riley... ik vindt dat echt leuke namen. Ik kon ze helaas niet op me eigen lijstje zetten want de zoontjes van kennissen heten al zo anders hadden we het wel geweten
Ik vind die namen allemaal wel leuk, maar niet voor een Nederlands kind. Persoonlijke smaak Als ik in de VS zou wonen zou ik ook een heel andere naam kiezen dan dat wij nu mooi vinden.