Hallo dames ik weet het echt even niet meer... ik hoop in september te bevallen van een jongetje, super leuk natuurlijk alleen een naam kiezen wil nog niet echt lukken. Ben al een tijdje aan het rond kijken en kwam toen Daan tegen, een poosje later Nick en nu hoorde ik vandaag Sem. Vind het alle 3 leuke namen er is er niet 1 die er uit springt voor me. Mijn man maakt het ook niet echt makkelijker want die vind ze alle 3 leuk zegt ie. Dus misschien dat jullie de doorslag kunnen geven wat vinden jullie het leukst Daan, Nick of Sem?
Moeilijk he? Ik denk dat je moet wachten totda je gevoel zegt 'YES!! Dit is hem!' wij hadden eerst ook een naam.bedacht maar zag op een gegeven moment alleen de rijmpjes die je erop kon maken en die waren noet zo positief. .. Die viel dus echt af... Nu een naam gevonden die ik ECHT leuk vind! Ik zou zelf voor Daan kiezen maar dat is omdat ik de andere twee teveel heb gehoord
Sem is heel populair, Daan ook en Nick minder. Ik weet niet of je dat belangrijk vindt ? In mijn omgeving heel veel Sems dus dan wil ik die naam persoonlijk bijv. Niet meer. Ik vind Zelf Daan de leukste
Niet helemaal mijn smaak (maar ook niet lelijk hoor!) maar ik denk dat ik dan voor sem zou kiezen. Poging tot meedenken: Seth Nils Noud Job Pim Cas Roel Lars Luc Stijn Sven Finn Gijs
Ik vind Daan ook de leukste naam. Sem is ook leuk, maar dat hoor je wel heel veel. Vind je Sam ook een leuke optie? Of Niek ipv Nick?