Thx! Had er nog een vraag aan toegevoegd . Leverworst en appel....verkleurt dat niet? Ik denk dat ik ook zo'n yumbox ga kopen!
Mijn kinderen krijgen “gewoon” saaie boterhammen met beleg mee. Dat vinden ze altijd lekker, en blijft goed. Ik heb ook echt wel 1 moeilijke eter, die eet het liefste bruinbrood met smeerkaas, sochtends smiddags en savonds. De ander eet eigenlijk alles wel. Maar naar aanleiding van dit topic ga ik ze van de week ook een keer zo’n gezellige bak meegeven. Want rauwkost lusten ze graag en een broodje uitsteken met een vormpje gaat me ook prima lukken leuk prikkertje erin! Kijken wat ze ervan vinden
Wanneer onze knul overblijft krijgt hij ook lekkere dingen mee. Boterham, meestal in 2 stukken met 2 verschillende dingen, stuk komkommer of stukje fruit. Als derde iets van een peperkoek of soepstengel. Niet teveel anders weinig tijd om nog te spelen. Zelf ben ik overblijfmama en zie veel boterhammen met pasta en hagelslag en toch aardig wat kinderen met een koek. Ook trommels die aardig vol zitten en ik ze uiteindelijk naar buiten moet sturen omdat ze anders geen tijd hebben om te spelen. (Vanaf 12.15 mogen ze naar buiten en vanaf 12.30 moeten ze naar buiten)