Ja, wij gebruiken ook altijd die van HG. Je moet er wel een raampje bij open zetten hoor, anders ga je van je stokje
Ik zou eerst gewoon chloorbleekmiddel gemengd met water proberen (in een spuitbus), dat van HG is echt heel agressief en je krijgt er acuut een astma-aanval van. Nou ja, ik tenminste wel. In de meeste gevallen is een wat minder sterk bleekmiddel genoeg (je kan ook bakpoeder proberen, daarin zit natriumbicarbonaat en dat is i.p ook een bleekmiddel).
ind hg werkt super goed je spuit het erop efe 30 min in laten trekken en als je terug komt kan je de schimmel niet meer vinden! wel efe goed na boenen.
En wat islah zegt, het is wel super agressief spul dus zoals ik al eerder zei, goed ventileren als je er mee bezig bent.
ik laat altijd mijn deur openstaan (ik woon daar bij de bekende "schimmelhuizen") woon hier vanaf dec en nog geen schimmelplekje te bekennen.!
Ik doe altijd een spuitbus voor de helft vol met bleek en de andere helft water, spuit het erop, spoel het ongeveer 10 min later af en weg is het
Hg schimmel en weerplekken reiniger. Magnifiek spul! Formido heeft 't ook Wel even deuren openzetten want het ruikt erg naar chloor ( ik vind dat juist lekker ruiken ...) Maar je spuit t erop, in laten trekken en dan is het weg. Ik spoel het wel altijd even na. Liefs Manuk
Het hoofdbestanddeel van HG is Chloor, kijk maar op het etiket.. Ik koop nu dus geen HG meer, maar maak een oplossing water/chloor in een plantenspuit, spuit alles in, en weg is het!
Gebruik hier ook eens in de zoveel tijd HG, maar heb een dag later nog last van m'n luchtwegen (douche zit midden in 't huis, geen raampje die open kan, en spuit toch zeker een halve fles leeg, gezien vriendlief de deur bijna helemaal dicht doet na het douchen, en het dus ook overal op de voegen moet..). Maar zelf een oplossing van chloor en water in een plantenspuit is denk ik een stuk voordeliger!