Mij het racisme en egoïsme wat ik voorbij zie komen op social media nav de vluchtelingen. Bob Marley - war
Dat mijn satestokjes op de bbq waren verbrand en dat we ze moesten weggooien. Wel een leuke dag gehad zonder veel ergenissen hihi
Dat ouders tegenwoordig te lui zijn om hun kind fatsoenlijk op te voeden of terecht te wijzen. Als je er geen zin in hebt, neem dan geen kind maar een hamster ofzo als huisdier.
Dat we vandaag op visite waren bij mensen die een caravan hebben. Mijn man wil ook graag een caravan en ik heb er helemaal niets mee. En dat zowel mijn man als die mensen mij proberen te overtuigen met z'n allen. Alle voordelen opnoemen en zeggen: ach je draait vanzelf wel bij 😳 Dat is toch wel een behoorlijke ergenis! Nee ik wil geen caravan, nee ook niet over een poosje....
Dat de visite op de verjaardag zo lang bleef plakken terwijl mijn dochter nog moest eten, in bad en naar bed moest.
Niks: Ik erger me nauwelijks ergens aan, vind dat verspilde energie. Leef en laat leven is mijn motto.
Dat mijn zoon van 17 maanden eindelijk luisterde en mee komt (winkel) en juist op dat moment iemand zijn aandacht vraagt door tegen hem te praten.... (Ik corrigeer hem en iemand gaat lekker vrolijk een heel verhaal tegen hem lullen) daag aandacht voor mama en hups ik kon weer van vooraf aan beginnen... Bedankt mevrouw! Normaal zou ik het niet erg vinden maar nu had ik echt geen tijd😁
Maar dat is toch een beetje je eigen schuld? Je kunt ook vriendelijk verzoeken of mensen willen vertrekken omdat jij met je dochter van alles moet doen.
dat er mensen zijn die denken dat ze in de supermarkt midden in het gangpad met zijn 5e kunnen gaan bij kletsen. En niet het fatsoen hadden om aan de kant te gaan.
Dat ik alles weg gewassen heb en nu tegen de volle manden aankijk die moeten gevouwen en gestreken worden en morgen al weer er. Hoopje was heb liggen met 6 personen
Dat niemand doorheeft hoe fantastisch ik wel niet ben! Dat mijn kinderen aan het vechten waren op de achterbank en ik toen ging schreeuwen en dreigen...... volkomen zinloos
Jup, hier ergerde ik me vandaag ook om. Vanavond was Tears of the Sun op tv en dat zo'n groepje militairen dan die mensen proberen te redden wat buiten de missie valt. En dan zal zeker de helft van kijkend nederland gedacht hebben 'wat goed dat ze die mensen niet voor dood achter laten' maar dat dan weer de helft van die denkende mensen ook denkt of vindt dat al die vluchtelingen terug moeten naar waar ze vandaan kwamen terwijl daar het zelfde gebeurd als met de mensen in de film. (O.a. borsten die afgesneden worden zodat moeder de kleintjes nooit meer kan zogen bah bah bah!)
Ik erger me aan de grappen die gemaakt werden door een stel vrienden en mijn partner over dat er op mijn toekomstige nu nog fictieve bruiloft slechts 2 of 3 mensen van mijn familie zouden komen (met geluk; als ze niet afbellen) en 300 mensen van mijn toekomstige echtgenoot. Bedankt ik voelde me nog niet alleen genoeg! En tot slot van rekening belde er een voor mij belangrijk familielid ook nog af om voor de 2e keer niet naar de verjaardag van mijn kind te komen. Daardoor voel ik me helemaal alleen, ongeliefd en ongewild. That's not funny. Al heb ik 394.939 vrienden (oké, 3); soms zou het best fijn zijn om ook eens wat familie te hebben die aan mijn kant staat en dat ook openlijk durfde te laten merken.