Knelt een voedingsbeugelbh. de borstvoeding niet af?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dot, Dec 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ik zag pas een mooie, goede voedingsb.h. van Anita.
    Maar er zaten wel beugels in... Knelt dat de melkproductie niet af?
    Weet iemand dit?

2. Lucela

Lucela Lid

Jan 22, 2008
    19
    0
    0
    Noord Brabant
    Over het algemeen worden beugelbh's niet aangeraden tijdens de borstvoedingsperiode.

Ik weet niet of je de BH in handen hebt gehad?
    Meestal hebben voedingsbh's een hele zachte beugel, niet zo'n harde ijzeren als in normale bh's. Bij zo'n zachte beugel is het risico van het afknellen van melk kanaaltjes niet zo groot.

3. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Zolang je cup de goede maat is, geen probleem!
    Ik heb zelf altijd voedingsbeha's gehad met beugel, zonder beugel was echt geen optie :oops: :)
    Als je borst mooi helemaal erin zit (ook je gedeelte aan de zijkant onder je oksel) en je nog wat plaats over hebt voor als je borsten echt vol zitten is het goed

4. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

May 22, 2007
    483
    0
    16
    echt een aanrader hoor die bh!

heb de eerste weekjes, toen ik nog veel thuis en op bed was , een makkelijk bh'tje gedragen zonder beugel.
    maar toen ik weer mijn eigen leventje op begon te pakken en dus ook mijn eigen kleding, wilde ik toch wel een stevige bh die de boel mooi op zijn plaats hield. ik zag het zelf als ik geen beugel bh droeg....geen gezicht vond ik zelf.........
    ook met sporten niet te doen zonder bh, als je een wat grotere cup hebt.

idd wel van belang dat je een bh hebt die precies past! anders is elke bh , ook een zonder beugel , slecht voor je borsten/klieren......

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik geef ook bv, en ik heb altijd een beugelbh aan. Hier is het geen probleem iig.

6. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Als je toch zonder beugel wilt, ik vind de borstvoedingsbeha van Medela echt een aanrader! Zeker 's nachts is het lekker zacht spul en het ondersteunt echt prima. Tenminste, mijn C/D cup wel ;)

Share This Page