over t algemeen heb ik tot nu weinig te klagen gehad en nog roep ik tegen iedereen dat alles prima gaat maar langzaam aan word ik soms wel eens mopperig van de kwalen die nu komen... kep eigenlijk (achteraf gezien) heel mijn zwanerschap al wel wat last va mn heupen en bekken, maarja heb al heel lang problemen met mn rug gehad (die net voor zwangerschap weg waren gelukkig) maar goed ook mn bekken hadden t toch wel wat lastig maar t was te doen dus ben nooit naar een fysio geweest... hoort erbij... nu begin ik langzaam toch echt meer pijnen te krijgen in heupen bekken enzo het zijn als ik voel voornamelijk wel de spieren, bij de zijkant of een heel vermoeid gevoel in mn (vaak linker) heup ook spieren bij mn stuitje enzo... enorme steken soms bij mn schaambotje !! gister avond rond half 9 kreeg ik ENORM buikpijn darmen dacht ik... maar kwam niets op gegeven moment dacht ik, als dit morgen nog is... moet ik de VK maar bellen maar om 12 uur vannacht moest ik toch poepen gelukkig, wel hele nacht onrustig gevoel toch nog van de darmen... kind was ook erg druk regelmatig veel maagzuur en wat me ook superdwars zit, is dat ik niet kan wat ik wil of ik ben te moe of het doet me pijn net ff met de hond, klein stukje heen en terug achter op n groenstukje doe er verdorie n kwartier over en last van mn schaambotje en bandenpijn !!! laatst zag ik dat ik toch ook striae begin te ontwikkelen, nou is dat alles denk je dan? maar toch t was voor mij ff een druppel bah ook dat nog! nu zit ik rustig te typen en ik t heel onrustig onderin bij mn schaamstreek in mn buik alsof het kind hele tijd het hoofd heen en weer draait en op mn blaas drukt enzo pffffff dus... na al die maanden alles fijn nu echt ff een groot beklaag hoor! was er vannacht ff helemaal zat van kon wel janken! bah! ik kan er denk ik ook zeer moeilijk aan toegeven dat ik gewoon niet meer kan wat ik wil
Herkenbaar meid! Hier net zo, je wilt zoveel en kan nog maar zo weinig... Succes met je laatste loodjes!