Leuke ideeen om vriendin te bedanken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

Vandaag ontving ik met de post een leuk kaartje van een vriendinL een abo op Vriendin!super leuk en echt een verassing!(was nog voor mn verjaardag,had het niet gevierd maar toch zo';n leuk cadeau) heeft me helemaal blij gemaakt en opgevolijkt, vind het zo leuk en lief!!

Wil haar graag op een leuke manier bedanken. Bijv via internet iets leuks met chocolade ofzo, of iets anders leuks via internet, lijkt me leuk haar een bedankje per post te sturen (of laten sturen via internet)

alvast bedankt voor de ideeen!

Liefs

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ik heb via albelli voor mijn vriendin een fotoboekje gemaakt, was voor 15 euro klaar... Ik had foto's van vroeger ingescand rn foto's van nu gebruikt en een klein boekje gemaakt, daar was ze ontzettend blij mee!

Succes!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar als het voor je verjaardag was, dan hoef je haar toch niet met een cadeautje te bedanken? ;)

Wel lief natuurlijk dat je dat wil.
    Je zou misschien wel een kaartje kunnen sturen dat je blij bent met haar als vriendin en bedankt voor het leuke abonnement. ;)

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja,het was wel voor mijn verjaardag idd,maar vond het zo'n leuke verassing,heeft me helemaal opgevrolijkt!!(is nl erg druk allemaal hier laatste tijd, nooit tijd voor mezelf(ga alleen in mn uppie de deur uit als ik boodschappen ga doen s avonds of moet werken...met kids is ook gezellig natuurlijk,maar ook als mama soms de behoefte om eens weg te gaan,laatste keer dat ik er tussenuit ben geweest ff is begin oktober geweest geloof ik..ben er echt weer aan toe)
    dus dat vond ik gewoon super leuk dat cadeau, dat ze aan me gedacht heeft om zoiets leuks te doen.

Bedankt voor de tips!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Misschien kun je haar uitnodigen om te gaan borrelen oid?

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja! :) super idee. En dan geef je haar bijvoorbeeld twee leuke mokken van Blond Amsterdam.. Even bijpraten/kletsen :)
    (komt door jou avartar) haha

7. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    dat is idd ook een heel leuk idee!Moet ik wel de tijd ergens vandaan halen...maar hoef natuurlijk niet perse meteen een datum af te spreken,thanx,leuk idee ook!!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    voor zulke vriendinnen moet je echt proberen tijd vrij te maken

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, leuk!! En dan mooi verpakken met bijv zakjes vanille koffie en merci oid?!:D

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik had laatst ook wat mensen iets gestuurd om te bedanken. Gewoon via greetz een kaartje met chocola, viel ook in erg goede aarde. Mensen vinden het altijd wel leuk om iets met de post te ontvangen en helemaal als ze het niet verwachten.

Deel Deze Pagina