leuke ideeen voor een 'eetproef' ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 29 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Appelmoes met rozijnen erdoor. Door de appelmoes heen eventueel nog wat kaneel voor een viezige bruine kleur.
    Vind het een erg leuk idee, het wordt vast een top feest!

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wormen vangen en ze die laten zien en erna geblinddoekt een sliert gekookte spaghetti in de mond stoppen

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sowieso ga ik als voorbeeld inderdaad wel wat 'levends' ofzo laten zien... Zodat ze redelijk opgelucht kunnen zijn als ze hun eigen bekertje ofzo op tillen. Zéker omdat mijn oudste en de jongste trouwens ook - van de week een filmpje zagen van Kai en Nicolette - die na de show de gerechten van de eetproef bekeken en een poging deden dit op te eten (slechte poging haha) . Appelmoes met kleurstof en soepjes etc - zijn superleuk -ontlasting van één of ander dier..:p - alleen weer niet praktisch: Het moet 'vast' zijn - zodat duidelijk is wanneer het echt óp is. Dadels als 'geitenballen' had ik ook al eens gehoord... Maar er zitten zéker dingen tussen waar ik wat mee kan :) . Sommigen dingen moest ik zelf googlen :p .

En sowieso houd ik me zelf voor: Ik geef de kinderen alleen iets wat ik zélf ook zou opeten. Indien nodig bewijs ik ze dat ook. Inmiddels even de leeftijden trouwens bekeken van de kinderen: De helft van de kinderen is overigens 11/12 - en maar 1 8 jarige uiteindelijk en nog wat ertussen ;) .

Het wordt waarschijnlijk 1 chaos, maar we gaan leuke dingen doen (touwtje door branden, kokosnoot gooien, marshmellows roosteren boven het vuur en eventueel zelf vuur maken. Ieder team krijgt bandana's in de teamkleur en er zijn munten te verdienen en uiteindelijk natuurlijk een Expeditie Robinson ketting... (die uiteraard een beetje stoer moet zijn, stoer spel natuurlijk, maar ik heb 1 jongen :p )

Yellowsun vindt dit leuk.
  4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Hondendrol van ontbijtkoek en water.

En ter afwisseling misschien kikkertjes, maar dan de snoepjes, lekker makkelijke ronde ;)

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Bij de Lidl verkopen ze nu slijmerige oogballen met "bloed" (aardbeiensaus) erin.

20191031_120003.jpg

Deel Deze Pagina