haha, dat zou mij verbazen, maar je weet maar nooit. jada, bedankt, ik denk het ook niet nee, het is ook de bedoeling dat het s middags is en dan s avonds eten.
Lazer gamen Bowlen Coctaiks shake Travestie bar daar wat eten ( dit was echt zo leuk gingen die travestie optreden en zingen was wel in Amsterdam ) Fotosesie Dit hebben wij gedaan als team uitjes Bij me pa hebben ze ook altijd leuke Leren golfen Fiets puzel tocht Wandel route met opdrachten Kanoo. Varen en dan picknicken
Wij hebben 2 jaar geleden een heel leuk teamuitje gehad en toch heel simpel. Op de hei in Schijf hadden 2 collega's een speurtocht uit gezet. En tijdens de speurtocht moesten we allerlei vragen beantwoorden over collega's. Erg leuk om te kijken hoe goed je elkaar kent. En onderweg ook een stop om een appel te onvangen etc. Het is simpel maar het was erg gezellig en we hadden gelukkig ook heerlijk weer. Na de speurtocht zijn we toen doorgereden om ergens lekker te gaan eten. Succes met het maken van jullie keuze.
Wij zijn met ons team gaan boerengolfen in de buitengebieden van Etten-Leur met daarna daar een bbq. Ik weet niet in welke periode je het uitje gepland hebt, wij gingen in juni. Het was wel een aanrader! http://www.menmoerhoeve.nl