Hoi! Heeft iemand nog leuke ideeen voor het zelf maken van geboortesuiker? Gewoon iets leuks voor het kraambezoek? Alvast bedankt! Liefs Leonie
Lange vingers dopen in room en dan in de muisjes. Of soesjes op dezelfde manier (chocola werkt waarschijnlijk ook, maar weet niet of dat lekker is in combinatie met de muisjes....). Hmmmmmm.
hoi! Ik ga tegen de tijd dat het zover is van die roze, witte en blauwe amandelpastille's halen, een turkse winkel verkoopt ze meestal per kilo in een plastic doosje. Bij de hobbywinkel een leuke lap stof, en daaruit knip je met de kartelschaar rondjes. Je stopt er wat amandelen in, een leuk strikje eromheen en klaar. Je kunt ook een etagère maken, met bijvoorbeeld die amandelen erop en die roomsoesjes gedoopt in de muisjes! Succes! xxx Debby
Ik maak wat foto's na de geboorte en kies de leukste uit. Daar zet ik de naam van het kindje, geboortedatum op en iets in de trent bedankt dat je langs bent geweest. Deze laat ik tig keer afdrukken. iets leuks en blijvends voor niet al te veel geld
ik heb voor mijn zoontje 6jaar geleden, met de pergomano luiers gemaakt en daar van die doop/bruid suikers in gedaan en de naam en doop datum. liefs mariska
Ik doe voor iedereen een new born luier met een chocoladepuddinkje erin. Maar je kunt idd ook een paar wilde muizen vangen, afmaken en op een beschuit leggen.