Gebruik je die echt veel, of juist niet? Ik heb namelijk al een omslag/wikkeldoek......Ik zie het nut nu ff niet van die flanellen dingen.. Help
Dat vraag ik mij ook af.... Die hydrofiel luiers zijn denk ik veel praktischer en die gebruik je ook daadwerkelijk bijna overal voor! Heb dus ook nog geen flanellen luiers in huis....
ik heb ze wel.. ik vind ze ook zo heerlijk zacht Ik leg er ook 1 in het wiegje voor onder het hoofdje...
ik heb ze bij geen van de kids gebruikt. onder het hoofd in bed en kinderwagen gebruik ik hydrofielluiers, met badderen ook en een badcape. maar ze zijn idd wel lekker zacht. Jikke
Ik heb ze ook gebruikt voor onder het hoofdje in de wieg, het ledikant en wandelwagen, lekker zacht en soepel.
Mijn moeder had nog een stapel flanellen en hydrofiel luiers. Van allebei een stuk of 10. Dus ik zie wel waar ik ze voor gebruik (anders is m'n man er blij mee als poetsdoek )
Ik had er 4 aangeschaft en heb ze gebruikt in de wagen als "hoeslakentje", omdat alle gewone hoeslakentjes te groot waren. Ze worden normaal gesproken voornamelijk gebruikt bij een thuisbevalling om je kindje in te wikkelen als het nèt geboren is. Lekker zacht en warm, hydrofieldoeken zijn dan toch wat ruwer en niet warm...
Ik gebruikte de flanellenluiers om op het aankleedkussen te leggen (bovenop de aankleedkussenhoes). Het is voor de baby lekker zacht om op te liggen en warm voor als ze uit bad komen en dient tevens ter bescherming van je aankleedkussenhoes (vind ik makkelijk, hoef je die niet elke dag te vervangen). Verder gebruik ik ze in de kinderwagen voor extra bescherming van het matrasje en lekker warm en zacht voor je kindje. gr. Naja