hallo ik heb nu sinds n klein uurtje ongiepijn! in men buik en men benen en trekt een beedje naar men rug het is niet heel erg maar ik vind het maar niks! en men buik voelt zwaar de baby schopt wel gewoon en het hartje klopt ook goed! de pijn zit echt onderin men buik maar is het erg? of hebben meerdere mensen er last van? of zal ik tog maar even de vk bellen? grtjes
Als je het niet vertrouwd, idd gewoon je vk bellen. Ik had/heb dit ook namelijk een paar daagjes gehad, toch maar even naar de dokter geweest en nu blijk ik een urineweg infectie te hebben. Dus anders gewoon ook even je urine laten nakijken misschien? Misschien wel een blaasontsteking.... Sterkte!
Ik had daar de afgelopen drie dagen ook last van. Niet heel erg, maar het hield wat zeurend aan. Nu is het ineens weg en ik heb het vermoeden dat het misschien wel eens met een flinke groeispurt te maken had, want mijn buik is ineens weer een stuk flinker
ik ben even gaan liggen met een kruik in men rug en nu ben ik wakker en is het een heel eind weg als het etrug komt bgel ik wel even de vk bedankt voor jullie reacties! grtjes
Ik zou morgen toch even de huisarts bellen en je urine laten controleren als je het nog hebt. Pijn in je benen, ruk en onderbuik kunnen ook duiden op een blaasontsteking of nierbekkenontsteking. Dit laatste is ook gevarlijk voor de baby dus als je maar een beetje twijfelt gewoon even bellen.
ik zou ook even bellen, ik had nl ook last van ongipijn en bleek ook blaastontsteking (ik had ook niet constant dat gevoel, dus als t ineens weg is wilt dat niet zeggen dat je geen blaasontsteking hebt)
ik heb gisteravond als ik overeind kwam ging zitten of lopen kreeg ik pijn in men buik echt een rotpijn maar niet die ongiepijn meer! als ik dan ging liggen was het goed! ik heb met mezelf afgesproken en met men mannetje dat als het vandaag nog is ik de vk ga bellen maar zoals het nu is is het weg..... maar als het weer komt bel ik meteen op want het is niet fijn om te liggen steeds omdat je anders pijn hebt grtjes