hoi meiden. ik ben nu 4 weekjes zwanger dus nog erg pril en nu denk ik dat ik een vaginale schimmelinfectie heb opgelopen. ik weet dat het goed te behandelen is met vaginale capsules maar ik vroeg me af of dat niet schadelijk is voor de zwangerschap. het zit namelijk zo dicht bij de baarmoeder. ik ben een beetje ongerust want ik heb al 2 miskramen gehad en wil natuurlijk geen risico lopen. kan de schimmelinfectie ook vanzelf overgaan?
De vaginale capsules mogen tijdens de zwangerschap gebruikt worden. Mijn gyn heeft ze ook voorgeschreven tijdens mijn zwangerschap.
mag dat ook zo vroeg in de zwangerschap? ik heb net mijn huisarts gebeld maar kan helaas pas woensdag terecht
Ik was verder zwanger en weet het dus niet zeker, maar dacht het wel. Je baarmoedermond zit potdicht dus het medicijn komt niet bij je baby. Goed om te weten is ook dat een schimmelinfectie geen miskraam kan uitlokken!
Hoi,, Kan echt geen kwaad, ik heb het eerder gehad rond de 8e week, paar dagen mee blijven lopen omdat ik het nooit eerder heb gehad, maar het gaat echt niet vanzelf over, wordt erger! Dus; gewoon wat aan doen, kindje zit echt goed opgeborgen. Snap wel dat je bezorgd bent hoor, vooral na eerdere MK, bedenk dat het ook gewoon goed kan gaan deze keer!
als je zeker weet dat het een schimmeltje is moet je van dat paard af vraag anders aan de assistente of ze een miconazol kuurtje wil voorschrijven, die eitjes mag je in brengen tijdens zwangersschap, niets zo verevelend als een schimmeltje en heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vrouwen hebben hier last van. nu is het niet schadelijk voor beeb, als je gaat bevallen en je hebt een schimmel zal het ook behandeld moeten worden anders zal beebje met spruw ter wereld komen en dat wil je weer niet met borstvoeding, auw auw! enne... gefeliciteerd!!!! hopelijk mag alles heel goed met ej gaan en heb jij in maart een mooi babietje!!!!
bedankt meiden ik ben al een stuk rustiger. ik word elk moment door de huisarts teruggebeld omdat de assistent niet wist welke medicatie met zwangerschap mocht. ik zal blij zijn als ik er vanaf ben. hoe werkt dat eigelijk met die capsules? @snoetetoet, wel heel leuk verzonnen schimmelpaard haha en bedankt ik kan niet wachten tot maart, dan eindelijk me wondertje vast houden
hoi meiden. ik heb net de assistent weer aan de lijn gehad en vanmiddag ligt er een zalfje klaar. dus geen caspules. heeft iemand ervaring met zalfjes voor schimmelinfectie?
ik heb ook regelmatig last een schimmelinfectie. ik krijg meestal ook een zalfje. Dat zalfje meot je ook inwendig aanbrengen met een soort inbrenghulsen. Maar heb het ook wel eens alleen hoeven smeren. het zat dan alleen aan de buitenkant zeg maar