Leuke ideen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by stef, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Hallo,

Pff ik zit nou al dagen te bedenken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik zwanger ben!
    Toen ik zwanger was van kaye belde ik gewoon op en zei blij jaah het is zover!
    Maar nu wil ik dat gewoon speciaal doen en kaye erbij betrekken maar hoe?

Heeft iemand misschien ideeen? Heel graag want ik vind het super moeilijk allemaal!
    Zat al te denken aan een shirt met tekst ofzo maar wat voor tekste en waar kan ik dat doen enzo?

Ik wil eigelijk een idee hebben waarvan ik denk JAAAH dat is super leuk!

Alvast bedankt!

liefs stef

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Weet niet wanneer je het wilt vertellen, maar mischien als je nog een paar weken zou willen wachten met vertellen zou je bv met de kerst een leuk shirtje kunnen laten drukken met ik word grote broer ofzoiets! Zag laatst ergens een hele leuke tekst voor zoiets, maar kan me het even zo snel niet bedenken wat dat was!

3. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

Aug 26, 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    of misschien een mok ofzo laten bedrukken of een t-shirtje en dat inpakken als een cadeau tje voor 5 dec, je hebt bij de c1000 of bij de zeeman een zwarte pieten pakje en dan jouw kleintje die aan geven en het cadeutje laten geven aan opa en oma ofzo veel s :thumup: succes ermee en gefeliciteerd met je zwangerschap

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hadden de echo ingepakt en op mijn verjaardag gegeven.. samen met dit eigengemaakte rijmpje er bij;

Een paar centimeter groot en zo bijzonder.
    Onbereikbaar maar toch dichtbij..
    Ze noemen mij 'ons kleine wonder'..
    En mijn ...... dát word JIJ!

5. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Nou ik wil haar eigelijk wel mee nemen met de termijn echo deden we met kaye toen ook.

En dat is ongeveer met 8 weken dan! Dus voor die tijd moet ik het dan wel vertellen natuurlijk.
    Ik zat ookal te denken om voorop HOERA neer te zetten en dan kaye omdraaien en dan staat er IK WORDT GROTE BROER ofzo.
    Maar waar kan je dat laten doen? Of heb je al zulke shirts pff zoveel vragen eigelijk....

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    je kan bij de Hema van dat papier kopen waar je zelf op kan afdrukken (tekst, plaatjes etc.) als je dit hebt afgedrukt op dat papier dan moet je het nog op een shirt strijken, schijn goed te werken maar moet wel ff nauwkeurig!
    weet ook niet de naam van het papier.....hmzzzz

7. Kijk anders op simplycolors.nl
    Daar heb ik veel shirtjes voor Mali laten bedrukken..Superservice en blijft mooi!
    Dan kan je de voorkant En de achterkant laten bedrukken :D
    Veel plezier :)

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    een collega van mij had haar zoontje een shirt aangegeven met de tekst: ik ben stoer want ik word een grote broer!
    Misschien dat wel leuk?

9. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hoi,

Ik heb het al eens ergens neergechreven bij een topic, maar zal even herhalen. Als ik einde deze week blijk zwanger te zijn. Dan steek ik met 6 december een foto van mijn positieve test in een chocolade ventje. Dan komen ze er pas achter als ze het ventje opeten. En als ze je vragen waarom je hen chocolade geeft: 'iedereen wordt toch nog eens als een kind verwent?'

Hou ons op de hoogte hé !

10. Niet meer actief

Ik had mijn ouder en de tante van mijn man uitgenodigd voor een etentje, zonder dat ze het van elkaar wisten. Ze stonden raar te kijken toen ze met z'n allen bij ons in huis stonden. Dus op dat moment zeiden we dat er een reden voor was waarom ze bij ons waren. Dus verteld dat we zwanger waren en het was lekker huilen geblazen!

Voor vrienden hebben we een kaart gestuurd met een foto van de zwangerschapstest. Zo krijgt iedereen het tegelijk te weten en hoed je niet tog keer hetzelfde verhaal af te steken.

Ben benieuwd hoe jij het ze gaat vertellen.

11. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
  12. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Nou dames ik heb het vertelt hoor :)

Met een truitje voor kaye met voorop IK BEN STOER

En achterop IK WORD GROTE BROER!
    Nou ze vonden het geweldig!
    Dus super bedankt voor alle hulp!

13. Niet meer actief

Erg leuke manier! Altijd leuk om zo'n groot nieuws aan te kondigen op een originele manier!

Share This Page