Matrasje weer gebruiken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamma1, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Ik denk er al vroeg over na maar ik heb een vraagje.We gebruiken de babykamer weer voor onze 2e wonder.Maar kan je het matrasje weer gebruiken?Of is het verstandiger om een nieuwe te kopen.Matrasje is ongeveer 2,5 jaar door onze zoon in gebruik geweest.Delen kunnen er wel van gewassen worden.Het was toen een duur matrasje...

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Is het vies geworden? Zo nee, dan zou het gewoon nog een keer gebruiken.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zelf zou het weer gebruiken, zo'n matrasje heeft niet zo heel veel te lijden.
    Ik gebruik mijn eigen matras ook langer als 3 jaar, dus lijkt me geen punt.

4. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Hij is nooit vies geworden.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij zijn van plan om wel een nieuwe aan te schaffen. maar dat was eentje van 40 euro bij de leenbakker. Dat koopt makkelijker nieuw.

Het matras ligt nu nog wel op zolder bij het ledikant, dus we kijken tzt wel hoe het matras er uit ziet. Het gaat nog wel een jaar duren voordat nr2 er is, dus zolang ligt dat matrasje ook te vergaan..

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij gebruiken ook het matrasje van Olaf weer:) Heb het tijk al gewassen. Was ook een duur matrasje dus mag aannemen dat het nog gewoon goed is!

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Gewoon gebruiken, je gebruikt je eigen matras toch ook langer? En je baby/ kindje weegt veel minder dus een matras wordt niet echt versleten lijkt me.

Hier kan hij niet worden gewassen. Maar nooit vies geworden dus gaat gewoon door naar baby 2. Of blijft bij Lotte en baby krijgt een nieuwe, dat zien we nog wel...

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Hier word het matrasje ook weer gebruikt voor de tweede, als het er nog goed uitziet, waarom niet?

9. Seth

Seth Niet meer actief

hier zelfs voor nummer 3.....
    idd de tijk gewassen......

was ook een duur matras trouwens....

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik zou hem gewoon weer gebruiken, een matras moet elke 10 jaar (als je hem nl gebruikt) vervangen worden.. Tenminste dat is wat er door de fabrikanten wordt aangeraden..

11. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier wordt het matrasje ook weer opnieuw gebruikt!

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als het nou van een "vreemde" was ok, maar voor mijn jongste heb ik hetzelfde matrasje gewoon weer gebruikt hoor.

Deel Deze Pagina