Heeft iemand een tip voor mij ?? Ik heb enorme ' buikpijn' niet als misselijk maar soort van spierpijn. Ik heb vandaag voor t eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben weer op mijn paard gereden en hoewel je er niet heel veel buikspieren voor nodig heb, span je ze wel aan. Ik ben een beetje spierpijn ook wel gewent, ( vind t ook wel lekker, weet je dat je wat gedaan hebt) echter dit voeld wel heel anders aan. Heeft iemand voor mij een tip hoe dit af te laten nemen, ik wil graag slapen maar met dit gevoel........ Alvast bedankt !
Ik denk bandenpijn, alles rekt nu op! Ik had het bij de tweeling ook, en nu ben ik ruim 5 weken zwanger en heb ik het alweer... Het trekt erg, en doet gewoon zeer... Is volgens mij dus heel normaal...
Lees nu net voor het eerst je bericht. Heb je al een grote buik? (kan soms wel snel) want dan kan je een buikband dragen (geeft ondersteuning onder je kleren) Verder paracetemol en een warme kruik. En als je het even kan, even geen paard meer rijden (maar weet niet of dat een optie is. Heb zelf geen paard of ervaring mee in ieder geval sterkte
Zooo die buikbandjes of weet ik veel wat... my god. Wat kan dat pijn doen. En daarbij heb ik ook erg veel last van krampen in mijn darmen. Ik kruip dan meestal in bed, warme kruik erbij en kamille thee. Dat geeft toch wel verlichting. Maar ik weet nog steeds niet hoe die rekkende pijn in mijn onderbuik e.d. genoemd word.
Thanx, ja ik heb n buikband, gekocht met tekst om oma te verassen. Wellicht dat ie verlichting geeft, ga t zeker proberen. Tja, had bewust niet meer gereden, wilde geen risico lopen, maar ben druk met verkoop van paard. Iemand wilde m onder zadel zien, ik dacht, och moet kunnen, rijd al 20jr, ....maar goed, nog niet eerder met n frummeltje erin, ik denk dat t minder pijnlijk is wanneer je gewoon dagelijks rijdt. Hopelijk snel paard verkocht, scheeld me een hoop stress, en dan echt niet meer rijden. Thanx voor tips meiden !