Hoi meiden, Ik geloof mijn ogen niet. 1 mei curretage gehad. 30 mei ongesteld geworden dacht ik dus. Was best veel bloed. Gisteren op cylusdag 11 dat dacht ik tenminste uitgaan dat ik de 30ste ongesteld was geweest heb ik bloedverlies gehad. Helderrood wat s'avonds overging in bruin. Ik dacht laat ik een ovu test doen kijken of mijn ei er misschien aankomt..die was gelijk heel knal dus dat vond ik erg vreemd. Zwangerschaps test gedaan en ja hoor ook helemaal knal. NU is het bloeden weer gestopt. weet iemand wat dit bloeden betekend.?En ook dat vele bloedverlies op de 30ste? Zou nu ongeveer 5 weken zwanger zijn. Ik las wel vaker zulke verhalen maar vond het altijd vreemd en nu heb ik hetzelf. Zwanger zijn zonder te weten!!!!
Het kan hoor meid, bloed verlies kan ook al je echt een knal test hebt zou wel even de VK bellen of GYN waar je zit.. En hcg waarde laten prikken om uit te sluiten dat niet overgebleven is na je curretage of heb je erna al.negatief getest? Ik heb een abortus gehad en bijna half jaar erna nog positieve testen..Wil je niet bang maken maar zekere voor onzekere is wel fijn..En zoals ik al zei ken vriendinnen van mij die hele zwangerschap bloed verloren en gewoon gezonde kinderen hebben gekregen het kan 2 kanten op
Dan gefeliciteerd!!!!!!! En bloedverlies kan gewoon verloskundige bellen vragen misschien mag je eerder een echo puur om je gerust te stellen bloed verlies kan gewoon maar zekerheid en dan gewoon een belletje zien wetend het groeit is toch fijn
Ik heb deze maand wel tarwekiemolie en shatavari tabletten geslikt (als je dat kent)? Was bang dat hierdoor mischien de bloeding was ontstaan??!
Ik heb over tarwekiem gehoord en dat is onwijs gezond! Dus ik denk niet datbhet daardoor komt. Het is even afwachten natuurlijk. Maar heb je nou weer getest?
Gefeliciteerd meid! Ik kwam er zelf bij m'n dochter pas na 7 weken achter. Op m'n nod een bloeding gehad, dus ik dacht dat het niet gelukt was die maand. En toen werd ik ziek. En ik bleef ziek, steeds zo moe en misselijk, het ging maar niet over. Voor zekerheid een test gedaan en ja hoor! Hartstikke zwanger heel gek idee in het begin. Had toch een deel 'gemist' voor m'n gevoel. Ik zou idd wel even je vk bellen ivm het bloedverlies.
Tarwekiem ken ik wel maar dat kan toch niet zoveel kwaad je moest toch wel stoppen zodra je zwanger bent en neem aan dat je dat ook hebt gedaan maar het zijn vitamine denk dat weinig.kwaad kan even verloskundige maandag bellen..Je bent geen bloed propjes verloren alleen helder bloed of?
Het bloedverlies is nu gestopt. Maar op mijn nod 30 mei heb ik echt hevig gebloed net als mijn normale ongesteldheid. Vind dat zo vreemd. bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Nee ben er toen niet mee gestopt omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn. Is dat schadelijk voor een zwangerschap?
Ja gelukkig ook geruststellende verhalen. Maar wil me nog niet te blij maken. Heb gister geen stolsels verloren op mijn nod wel 30 mei.
Denk het niet hoor blijven vitamines gewoon nu stoppen en.morgen even Verloskundige bellen hoop dat ze jou een echo geeft en je geruststeld
Het kan inderdaad wel, zwanger zijn terwijl je bloedverlies hebt. Ik ben ook gewoon 5 dagen ongesteld geweest en bleek zwanger.
Tarwekiemolie kan je de hele zwangerschap blijven slikken, is super gezond voor je. Ik denk dat je het verwart met teunisbloemolie wat heel slecht is in de zwangerschap ( zie Google)