Wie o wie weet er een originele naam, of 2 eigenlijk, voor schildpadden. Ik zou het echt niet weten. Als je originele namen verzint bij een tuincentrum hier in de omgeving, dan kun je een grote knuffelschildpad winnen. Dan moet ook eerst de kleurplaat ingekleurd worden..... Ik laat dat mijn oppaskindje doen. Als ik de kleurplaat met haar inlever, dan krijgt ze sowieso een klein mini-schildpadje cadeau. Wie o wie weet originele namen? Oja het zijn 2 jongens... En ze zijn groot.
Dankjullie wel voor de antwoorden. Ik denk dat ik de Woezel en Pip neem van Muis26. Dus dank u! Ik vind die van de Ninja turttles zo voor de hand liggend en er zullen er vast meer zijn die ze zo noemen. Maar Woezel en Pip was ik zelf niet op gekomen. Gaan we die op de kleurplaat zetten. Er mag wat mij betreft wel een slotje op, voordat mensen verder helpen nadenken, terwijl dat niet meer hoeft.
-Nick en Simon -Barend en Van Dorp -Viktor en Rolf -Geer en Goor -Willem en Alexander -Arie en Sylvester -Samson en Gert -Pauw en Witteman -Wipneus en Pim Succes!