Mijn zoontje is nu bijna 12 weken en we hebben nog niet echt een ritme. Nu moet ik volgende week weer gaan werken. Dus een beetje ritme lijkt me wel handig. Nu werk ik ik in de zorg en heb wisselende diensten. De ene dag heb ik vrij, de andere dag moet ik om 15.00 beginnen en de andere dag moet ik om 7.00 beginnen Dus het lijkt me heel lastig. Ik geef flesvoeding en voed nu ongeveer om de 3 a 3,5 uur (al hoewel ik eigenlijk beter om de 4 uur kan voeden omdat hij niet altijd hongerig is) Ik voed een beetje op verzoek en de slaapjes zijn ook op verzoek. Zijn er hier meer werkende moeders die in de zorg werken en hier ervaring mee hebben. Alle tips zijn welkom Heb namelijk geen idee hoe ik dat een beetje goed kan doen. De kleine krijgt namelijk 5 x flesje de eerste om 6 en de laatste rond 20 Ik wil kijken of ik naar 4 flesjes per dag kan, maar dan moet meneer niet om 6 uur de eerste fles krijgen, maar rond een uur of 7/ 8 Hij krijgt nu nog 150/5 wil naar 180/6 per fles hoop dat hij daardoor langer slaapt.