Noord Holland De Holle Bolle Boom in Tuitjeshorn. Geweldig leuk met binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en zwembad. Echt superleuk voor hele kleintjes, maar ook oudere kinderen. Zuid Holland - Ballorig Ommoord Rotterdam (niet groot, maar leuk afgesloten gedeelte voor de kleinsten) - Ballorig Zoetermeer ( een stuk groter dan die in Ommoord. veel leuke dingen en gemoedelijke sfeer) - Kidsplayground in Delft - Family fun plaza in Numansdorp. Niet supergroot, maar wel erg leuk en niet zo extreem druk Zeeland - Noord Brabant - De Vossenberg te Gilze Rijen (voordeel; groot en heeft een buitenspeelgedeelte) - Trollenland te Helmond (wat kleiner maar wel veel controle op de regels e.d.) -Hullie speelboerderij te Uden (echt vanalles te doen, ook creatief, binnen en buiten0 - Haasje over te Dorst (niet groot, maar wel erg leuk. ook leuke aankleding.) - 1,2,3, speelparadijs (voorheen Heesbeen) Eindhoven. (niet al te groot, met apart gedeelte voor de allerkleinste, EN niet onbelangrijk, 0-1 jaar en volwassenen gratis) - Speelboerderij de Hooiberg te Bladel. (Best groot, met knutselhoek en buitenactiviteiten, 0-2 jaar en volwassenen gratis) - Ballorig in Roosendaal. Best groot en ook een leuke klimkooi voor de kleintjes Limburg - Kinderdroom in Panningen (zowel boven als onder en buiten, ook een peuter gedeelte boven en onder). - Ballorig in Venlo ( niet zo heel erg groot maar wel leuk. _ kinderstad Heerlen http://www.kinderstad.nl/ Flevoland - Kids Playground Almere Buiten - Ballorig Almere - Ballorig Lelystad - Kids Playground Almere Utrecht - Monkeytown te Amersfoort (nadeel; babygedeelte is apart en boven!) - Ballorig Houten (erg groot zeker leuk voor de oudere kinderen) - Schatkids Veenendaal - Kidzcity Utrecht Friesland - Sanjesfertier in Zwaagwesteinde. Niet erg groot. Zowel binnen als buiten. - De Naturij in Drachten. Ook binnen en buiten. (is mijn favoriet) - Groningen - De Apekooi (bij sportcentrum Kardinge. Erg leuk voor kinderen vanaf 1 jaar die kunnen lopen. Apart gedeelte voor kleine kinderen. Nadeel: ouders moeten betalen. - Sprookjeshof Zuidlaren. Erg leuk! - Drenthe - Speelstad Oranje (helemaal leuk wel prijzig om binnen te komen, maar alles is gratis. draaimolens, bootjes zelfs een achtbaantje) Overijssel - Gelderland - Wamelland in Wamel (niet groot, maar overzichtelijk en schoon. 0-2 jaar gratis)
sann mijn aandeel van friesland staat er niet bij w.s ik wijziging gedaan en jij gepost, wil jij je post nog wijzigen met mijn aandeel erin
Noord Holland - Zuid Holland Ballorig Ommoord Rotterdam (niet groot, maar leuk afgesloten gedeelte voor de kleinsten) Ballorig Zoetermeer ( een stuk groter dan die in Ommoord. veel leuke dingen en gemoedelijke sfeer) - Zeeland - Noord Brabant - De Vossenberg te Gilze Rijen (voordeel; groot en heeft een buitenspeelgedeelte) - Trollenland te Helmond (wat kleiner maar wel veel controle op de regels e.d.) -Hullie speelboerderij te Uden (echt vanalles te doen, ook creatief, binnen en buiten0 - Haasje over te Dorst (niet groot, maar wel erg leuk. ook leuke aankleding.) - 1,2,3, speelparadijs (voorheen Heesbeen) Eindhoven. (niet al te groot, met apart gedeelte voor de allerkleinste, EN niet onbelangrijk, 0-1 jaar en volwassenen gratis) - Speelboerderij de Hooiberg te Bladel. (Best groot, met knutselhoek en buitenactiviteiten, 0-2 jaar en volwassenen gratis) Limburg - Kinderdroom in Panningen (zowel boven als onder en buiten, ook een peuter gedeelte boven en onder). - Ballorig in Venlo ( niet zo heel erg groot maar wel leuk. Flevoland - Kids Playground Almere Buiten Utrecht - Monkeytown te Amersfoort (nadeel; babygedeelte is apart en boven!) - Ballorig Houten (erg groot zeker leuk voor de oudere kinderen) - Schatkids Veenendaal Friesland - Groningen - Drenthe - Speelstad Oranje (helemaal leuk wel prijzig om binnen te komen, maar alles is gratis. draaimolens, bootjes zelfs een achtbaantje) Overijssel - Gelderland -Boerderijpret in Ermelo (www.boerderijpret.nl) Even geleden dat ik er geweest ben maar erg leuk, ook voor kleintjes goed te doen.
D'r mist sowieso 't een en ander in Gelderland in de laatste lijst . Ik had net voordat Zohra een goede lijst had gemaakt ook nog wat erbij geplaatst en waarschijnlijk waren we tegelijk aan 't typen, waardoor mijn stukje ook weg is.