Haha, ik ben dus niet de enige! Leuk hè, sneupen op internet naar zulke dingen. Chem trails inderdaad en 9/11 hebben ik ook "uitgeplozen". Tijdreizigers is ook een leuk onderwerp. Spookverhalen heb ik het weer minder op, mij te eng. Paul McCartney is ook een boeiend onderwerp voor wie nog eens iets wil uitpluizen. Jullie nog tips? En wat vonden jullie het leukste verhaal?
Haha ik had dat een paar jaar geleden met John F Kennedy junior. Was even helemaal gefascineerd door hem en z'n leven/dood.
Wat ook interessant is: Ancient Aliëns. History channel zendt de documantaires uit maar op internet is er ook veel over te vinden. Soms een beetje ver gezocht misschien maar ik krab ook wel eens achter m'n oren met gedachte: WTF!
Tsjernobyl vond ik ook super interessant en heb ik alles over opgezocht wat je maar kan vinden. Had zelfs de excursie ernaartoe al gepland maar vl verklaarde mij voor gek Spooksteden of zelfs leegstaande oude huizen trekken mij echt aan, of plekken waar ooit iets griezeligs is gebeurd. Vorig jaar zijn we in het paleis van Versailles geweest en daarna wou ik alles weten over Marie Antoinette en haar leven. Ik heb bijna alle youtube filmpjes over haar gezien. Ik wil dan precies weten hoe ze heeft geleefd en alles. In grote lijnen interesseren mij dan vooral de menselijke verhalen achter grote gebeurtenissen, hoe reageerde iedereen, wat voelden ze?
Das echt bizar ja. Volgens mij is hier een aflevering van ghost hufters international van waar ze s'nachts EVP's enfilmpjes gaan maken om bewijs van geesten te zoeken Ik bedoel dat hotel wat hitler liet bouwen dan he