Ik heb ook dit probleem alleen die van mij is erg dun en lang, ik heb een heel stoer spijker broekje van z-8. Moet je maar eens op hun site kijken babyz-8 .nl volgens mij.Ik heb ook een leuke van imps & elfs maar ja die was 50 euro dus dat is wat te duur denk ik. Of noppies hebben ze ook leuke. Verder vind ik het heel moeilijk leuke dingen voor jongens te kopen.
Ik heb een spijkerbroekje cadeau gekregen van het merk Beebies, best zachte stof. Weet dus alleen niet waar dit te koop is en hoeveel het heeft gekost.
Ja het is toevallig bij mij in de stad. Je kan ze ook bellen, ze bieden nl niet alles wat online staat in de winkel aan en andersom ook.
Spijkerbroekjes koop ik altijd wel van Mexx of esprit, wnat de rest vind ik niet echt fijn zitten qua stof. het is echt harde spijkerstof en dat van bovenstaande merken niet. Ik ben overigens ook fan van de h&m... en daar moet echt wel iets te vinden zijn, en anders vragen ligt vaak ook nog achter.
Van Esprit heb je idd fijne spijkerbroekjes.. Ik heb vorige week 1 bij de Hema gehaald, echt een stoer broekie, wel iets stuggere stof.
ik heb er ook een van mexx. Fijne stof aan de binnekant. Hij was 30 euro wel duur, maar je wilt wat hé?
Ik heb afgelopen vrijdag bij de H&M een spijkerbroekje gekocht en eentje bij de C&A daar begonnen ze al met maat 56
he theleski, op de coevering zit een kinderwinkel. Zag een spijkerbroek mt 62 van het merk Feetje. Was wel leuk, mar was 17 euro. Moet je van de week maar ff gaan kijken
Bij C&A kon ik meestal wel slagen voor die kleine maatjes. En die hebben echt heel leuke kleding voor de kleinste maatjes...