hey dames uit zoetermeer of den haag ik heb een vraagje, weten jullie of je in de randstadrail ook een los kaartje kan kopen? of is het echt alleen met ov chip?? wil namelijk vanaf rotterdam blaak naar zoetermeer toe
Ja, dat kan gewoon. In de randstadrail zit een automaat en daar kan je een kaartje kopen. Je kan zowel pinnen als met losgeld betalen.
ow dank jullie wel ja reis zelden met openbaar vervoer dus dacht echt van straks met ov chipkaart he maar gelukkig niet
Tegenwoordig kost een uur kaartje 3 euro, volgens mij zijn er geen andere kaartjes meer. Je kunt betalen met losgeld of chip, dus geen pin.
Oke sorry ik weet het niet. Ik heb het proberen te googelen, maar ik dacht dat je alleen randstadrail/metrolijn E had van Rotterdam naar Den Haag, en randstadrail 3 + 4 van Zoetermeer naar Den Haag. Op Home | RET kan je de E metrolijn vinden, daar zijn kaartjes ook 3 euro maar volgens mij komt die weer niet bij Blaak als ik het goed zie. Maar of je die kaartjes binnen zelf kan kopen weet ik niet.
hahaha ik zou het niet weten eerlijk gezegd weet wel dat ik een wereld reis ga maken vanuit veghel naar zoetermeer
zat net al te kijken bij ns zit alleen te twijfelen war ik in zoetermeer eruit moet gewoon zoetermeer of zoetermeer oost me ma woont vlakbij meerzicht
Dat komt vanwege de beroerde verbinding. Ik kom oorspronkelijk uit Uden en was op zondag weleens 2,5 uur onderweg... ga je via Eindhoven of Nijmegen?
De randstadrail komt niet op Blaak. Dan kun je beter met de trein (tenminste ik neem aan dat je met de trein komt) naar Rotterdam CS gaan. Vanaf daar stap je gelijk op de randstadrail. Het klinkt mij alleen niet logisch om die te pakken als je naar zoetermeer moet. De trein door lijkt me makkelijker. Klinkt wel als een hele onderneming. Succes met plannen en gaan!
Ik zou bij station Zoetermeer uitstappen, dan kun je eventueel rr 3 pakken die stopt bij halte Meerzicht. Dat is dichterbij.
Hai je moet bij zoetermeer uitstappen helemaal naar achtee lopen daar de rr pakken! 1 halte en dan ben je er! Als je vanuit rotterdam komt dan moet je bij leidscheveen uitstappe aan de andere kant weer instappen, 1 halte eruit bij voorweg laag e. Dan aa de zelfde kant omhoog en daar weer de rr pakken 1 haltr.en dan ben je bij meerzicht! Ik ga bijna elk weekend naar zoetermeer vanuir kerkrade dus dit zijn je opties haha