Hallo! Heeft er iemand nog leuke positiekleding te koop? Ben op zoek naar (spijker)broeken, rokjes, truitjes, vestjes. Van alles wat dus.. Dus mocht je iets kwijt willen dan hoor ik het graag! Maat 36/38
Heb nog een wit linnen broek maat 38-40 Lekker voor deze dagen. Valt niet heel groot. Voor 10 euro incl is hij van jou. Foto volgt bij intresse hij ligt bij mijn zoontje op de kamer en die slaapt.
En een close op van de zakken en sluiting. Er zit een nieuw elastiek in de buikband. De broek sluit met een touwtje maar door de ruime buikband blijft hij goed zitten. View attachment 162631
Ik heb nog 2 spijkerbroeken. waarvan een driekwart. En een beige maar daar zit wel vlekken op. ( mss zijn ze er wel uit te wassen met shout of vanish) Ook nog 2 hele leuke bloesjes. Voedingsbeha's en een rok, maar dat is geen positie, maar wel groter Als je foto wilt zien, kan ik ze wel mailen naar je.
Ik heb ook wel een spijkerbroek, maat 38. Heb m maar 2x aangehad, eerst was hij te groot, daarna te klein. Ik heb ook nog 2 driekwart broeken. Passen mij ook al niet meer. Een donkerblauwe en een witte. Zijn wel erg leuk vind ik
Ik heb een spijkerrok ( prenatal) en een spijkerbroek ( dacht C&A) Als je interesse hebt, kan ik een foto mailen.
Ik heb een positiespijkerbroek van mamalicious voor je. Wel veel gedragen, maar ziet er nog prima uit. Ik hoef er alleen de verzendkosten voor. Het is een breedtemaat 29 en lengtemaat 34. Ik hoor het wel van je!
He meiden, bedankt voor jullie reacties/ pb's. Ik ga er morgen even na kijken en ik laat je iets weten als ik interesse heb. Nogmaals bedankt!
ben je nog op zoek naar positiekleding? ik heb namelijk ook nog een positiespijkerbroek en een zwarte driekwartbroek te koop in maat 38
Misschien is ts op vakantie. TS; ik heb ook nog allerlei positiekleding liggen. Misschien woon je in de buurt en kun je het komen bekijken.