leuke jongens sandaaltjes en of schoenen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dromer28, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Hoi mijn zoontje is nu 1 jaar en loopt al een maand of 2 heel stevig langs de tafel en achter een loopkar. Ook staat hij super stevig als hij maar iets met 1 hand vast kan houden al is het maar een stukje stof. Los lopen doet hij dus nog niet.
    Maar ik zou zo graag schoentjes aan zijn voetjes zien of leuke sandaaltjes.
    Vooral nu met korte broek mis ik echt iets aan zijn voeten vind het ook gewoon mooier staan. Thuis laat ik hem altijd op blote voetjes. Het is dus meer als we weg gaan.
    Ook gaan we in september op vakantie en verwacht dat hij dan toch wel loopt en wil dan ook iets zijn voetjes voor bij het zwembad.
    Dus hier mijn vraag voor jullie tips voor leuk schoeisel voor jongens.
    Alle tips zijn welkom ook met foto natuurlijk.
    O ja mijn zoontje heeft maat 20 nodig heb zijn voetjes pas op laten meten

2. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Wij hebben hele leuke van shoesme gekocht bij mooieschoenen. Blauw metallic met een ster hij is super blij als hij ze aanmag :)

3. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Ha, dat waren ook de eerste schoentjes van mijn zoontje. Jammer genoeg passen ze niet meer. Nu met dit warme weer loopt hij vooral op zijn Teva´s. Deze heeft hij en zijn ook voor de allerkleinsten Babies

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Deze heb ik vorige week gekocht voor zoon.
    Verwacht trouwens niet teveel wat betreft het lopen want hier loopt ie al een paar maanden langs meubels en aan de hand maar, op een paar stapjes na, nog niet los...prefereert het op z'n knieën lopen nog boven het op z'n voeten lopen ;)

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik kan je de Teva echt aanraden. Ze zijn goed verstelbaar, voor elke voetje dus en ze lopen heerlijk.

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier schoenen van shoesme en sandalen van teva die echt super stevig zitten.

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hier ook teva sandalen en all star gympen....
    hou er wel rekening mee dat schoenen pas nodig zijn als ze echt goed los lopen..
    die kleine van mij heeft pas schoenen sinds die goed los loopt..

8. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Bedankt voor alle reacties.
    Ik denk dat we voor de flex van shoesme gaan en dan denk ik teva erbij voor op de vakantie.

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Zou nu nog geen schoenen kopen voor in september...
    Mocht hij al loslopen tegen die tijd kan het best zijn dat zijn voetjes inmiddels 2 maten gegroeid zijn, dat kan zo snel gaan!
    Zonde van het geld...

En idd, zolang hij niet losloopt geen schoentjes aandoen, liever bijv. slofjes met leren zool als ze buiten spelen omdat ze zelf hun stabiliteit moeten vinden bij het leren lopen en de afwikkeling van de voet (vooral in die eerste loopperiode) heel belangrijk is!

10. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik hoorde dat de teva sandalen best stug zijn. Mijn jongetje loopt nu een maand ofzo. Hij heeft shoesme met flexzool. Maar sandaaltjes lijken me ook wel fijn voor hem in de zomer, ik wil geen stugge zool!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik had deze (zie foto) vorige week bij Prenatal gekocht. Leuk sandaaltje met een redelijk soepele zool voor 18 euro.

Bijgevoegde bestanden:

12. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    E

Dan wacht ik inderdaad nog even met de sandaaltjes. Heb nu voor hem in ieder geval voor de baby flex van shoesme gekozen die raden ze ook aan bij de speciaal zaak waar ik ook mijn schoenen altijd haal. En thuis dan natuurlijk zo veel mogelijk op blote voeten

13. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Kipling sandaaltjes zijn ook best soepel hoor! (haha ik hoorde de suggestie nog niet), zijn wel rond de 40 euro in maat 20, maar vallen erg klein dus mag je gerust een maatje 21 van nemen (gok ik hoor, ik typ vanaf een afstand). En anders heb je ook de Timberland sandaaltjes (die tevens in het water kunnen), ook vrij goed verstelbaar, en ook goed soepel vanaf maat 21, ook rond de 45 euro.

14. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Persoonlijk zou ik nog geen schoenen kopen, pas als hij los loopt. Als je dan toch schoenen wil koepen zou ik voor schoesme gaan en niet voor sandalen. Mijn ervaring is dat sandalen moeilijker lopen.
    PS ik heb nog een paar schoesme mt 20 babyproof. Grijs met wit. Bij interesse kun je me een pb sturen

15. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leren lopen kan ook op blote voeten, is eigenlijk het beste en met dit weer kan dat prima buiten! Ik heb voor mijn zoontje sinds de lente deze teva's:
    Error 404 Zijn niet zo lomp, goed voetbed en zie er heel veel kindjes op lopen.

Stevige schoenen heb ik gekocht toen hij zijn eerste stapjes los zette, maar dan zijn het nog schoenen met flexibele zool.

16. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Echte loopschoenen heeft een kindje pas nodig als ze kunnen lopen zonder hun handen omhoog.
    Dus als ze zelf goed t evenwicht kunnen bewaren.

Tot die tijd liep Beer op blote voeten,en voor aan de hand van die all-stars.
    Nu heb ik sinds een paar weken echte loopschoenen voor m.
    (Beer liep net voordat ie 11 maanden was helemaal zelf los)

18. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Ik heb shoesme schoenen voor hem gekocht met hele flexibele zool.
    En zoals ik al aangaf zijn de schoenen meer voor als we weg gaan zodat hij er gewoon super leuk uitziet. Thuis blijven we gewoon lekker op blote voetjes oefenen.
    Met de sandaaltjes wacht ik dan nog tot sept kijk wel als we op vakantie gaan zijn dan vast wel ergengs in de aanbieding te krijgen.

Deel Deze Pagina