Dreumes hangerig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Paprika88, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Pff... ik dacht dat het een fase was/is (of 'sprongetje'), maar vandaag is mijn manneke wel heel erg hangerig. Nu ben ik zelf ook niet vooruit te branden, maar ik wijd het aan het benauwde weer. Zou hij daar ook last van hebben?
    Enige wat hij wil is hangen op de bank, met zijn flesje en t.v. kijken. Ik heb al geprobeerd met de bal te gooien, torens te bouwen, achter hem aan te rennen (met als gevolg dat ik zelf voor apegapen lag), maar hij wil niets. Buiten regent het nog, dus dat is ook geen optie. Probeer alles door te luchten, maar het schiet niet echt op.
    Iemand een idee hoe ik deze dreumes een beetje kan vermaken (zonder al te veel inspanning... ;))

2. Delta

Delta Niet meer actief

Zou echt de warmte kunnen zijn, zelf net gestofzuigd maar oh man, zweet zo erg, heel mn shirt is nat. Dus kan je zoontje wel begrijpen. Lekker op de hangen dus met wat drinken!

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    mijn dreumes boefje is ook niet vooruit te branden hoor. Vast het weer. Missch kleuren/tekenen? Vond mijn zoontje vanmiddag wel leuk om te doen..

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hier ook een hangerig kind vandaag maar wij vanmiddag na de ergste regen door de plassen gaan stampen!

5. Paprika88

Paprika88 Lid

19 mei 2013
    67
    0
    0
    Thuis
    Goed plan. Hij pakte laatst al een pen om mijn tafel onder te tekenen! haha! Zal wat van die wasco-krijtjes halen, misschien dat tie dat leuk vindt.

Hopelijk is morgen dat plakkerige weer voorbij. En kunnen we weer gezellig actief doen!

Deel Deze Pagina